ROWENTA X-PLORER SERIE 50 RR7375WH

X-PLORER SERIE 50 RR7375WH
Garancija dubinskog čišćenja s automatskom udobnošću

Rowenta X-PLORER robotski usisavač Serie 50 prikladno je automatsko rješenje za čišćenje doma koje nudi čišćenje bez napora, zajedno sa posebnim funkcijama za životinjske dlake, dizajniranim posebno za potrebe vlasnika kućnih ljubimaca. Otkrijte visokotehnološki robot usisavač koji ide gdje god vam zatreba: pametna navigacija, napredna infracrvena tehnologija i vrlo intuitivan displej prilagođen korisniku, uključujući aplikaciju za pametne telefone i kompatibilnost s glasovnim pomoćnikom.

Referenca : RR7375WH

Rowenta X-PLORER Serie 50 Robotski usisivač

Stavljajući najbolje vrhunske tehnologije na dohvat ruke, Rowenta X-plorer Serie 50 Robotski usisavač moderno je rješenje za besprijekoran dom, nudeći automatsko iskustvo čišćenja koje ne može biti lakše.

Otkrijte visoki učinak automatskog usisavača osmišljenog za olakšavanje i praktičnost čišćenja: 4-u-1 postupak dubinskog čišćenja, precizna navigacija, napredni infracrveni senzori i vrlo intuitivna user-friendly aplikacija Rowenta Robots s kompatibilnošću glasovnog asistenta.

Ovaj posebni model za brigu o životinjama opremljen je značajkama dizajniranim posebno za vlasnike kućnih ljubimaca: visoko učinkovita životinjska turbo četka za hvatanje dlaka i svih vrsta nereda od životinja, te nastavak za uklanjanje tvrdoglavih mrlja kućnih ljubimaca.

Također je kompatibilan s magnetskom trakom za ograničavanje kretanja u zadanim zonama.

Karakteristike - Poređenje

Učinkovitost čišćenja
Tehnologija Rotirajuća centralna četka  
Vrsta četke Elektro četka za kućne ljubimce  
Bočna četka 2  
Motorizacija Motor bez četke  
Načini čišćenja 3 (Methodic, Spot and Wall Follow)  
Nivo snage 3  
Efikasnost usisavanja Dobra (< 2000 Pa )  
Brisanje podova Standardno  
Funkcija usisavanja i brisanja Da (mop uključen u pakovanje)  
Navigacija
Upravljanje preprekama Standard (Obstacle detection >10 cm)  
Usisavanje stepenica Da: 3 senzora  
Vrsta navigacije Great (gyroscopic)  
Mapiranje doma u app Izvještaj o čišćenju  
Mogućnost prolaska ispod niskog namještaja Odličan  
Konekcija
Zakazivanje čišćenja    
WIFI povezivost: (App Rowenta roboti I glasovni asistent)    
Raspored
Izbor prostorija za čišćenje Ne (nije dostupno)  
AUTONOMIJA
Vrsta baterije Litijumski joni  
Vrijeme punjenja 6 hours  
Autonomija 120 min  
Autonomija
Vrijeme rada (min. položaj) 120 min  
Vrsta punjenja Baza  
Samopunjenje    
Oprema
Sistem kontrole Da: aplikacija  
Kapacitet spremnika za prašinu 0.4  L
Filtracija Standard Filter (Non Washable)  
Ergonomičnost
Nivo buke 67  dB(A)
Posebne potrebe
Model za vlasnike kućnih ljubimaca    
Dizajn
Boje Crna  
Vrsta utikača EUR  
Uključeni nastavci Water tank + 2 mops included (1 Standard mop + 1 Animal Scrub mop)  

Uputstva i priručnici

Često postavljana pitanja

Aplikacija za robote namijenjena je isključivo pametnim telefonima.
Ako vaša mreža nije vidljiva na spisku dostupnih mreža, približite uređaj prijemniku za internet.
Ako mreža i dalje nije vidljiva, možda nije kompatibilna s vašim uređajem. Konkretno govoreći, mreže od 5 GHz nisu podržane. Pogledajte spisak kompatibilnosti.
Možete otići na postavke pametnog telefona i provjerite je li vaš pametni telefon povezan s kućnom Wi-Fi mrežom. Vaša kućna Wi-Fi mreža mora imati internetsku vezu.
Nakon što ste upisali lozinku, naišli ste na grešku prilikom povezivanja na WiFi mrežu.

1. Provjerite lozinku za WiFi mrežu i pažljivo je ponovo upišite.
2. Držite svoj pametni telefon blizu uređaja i internetskog modema dok se ne završi postupak povezivanja.
3. Uređaj se ne može povezati na javne mreže kao što su mreže dostupne u hotelima.
4. Android telefon: Skočni prozor se može pojaviti prilikom povezivanja na uređaj. Tokom postupka povezivanja, aplikacija će se automatski povezati s robotom. Važno je da ostanete povezani na ovu novu mrežu.
U zavisnosti od vašeg telefona, slijedi nekoliko primjera problema na koje možete naići:
• Ako se u skočnom prozoru navodi da ćete promijeniti mrežu jer nema internetske veze na onoj na kojoj ste povezani, odbijte ovu poruku.
• Ako se u skočnom prozoru od vas traži da ostanete na mreži bez interneta, prihvatite.
• Ako se u skočnom prozoru navodi da mreža nema interneta, ali ne predlaže promjenu mreža, nemojte ništa uraditi.

Nakon nekoliko neuspješnih pokušaja:
• Ponovo pokrenite Wi-Fi modem.
• Isključite uređaj tako što ćete dugme za pokretanje držati pritisnuto na 3 sekunde kad je uređaj odvojen od baze, a zatim ga ponovo uključite.
Ako vam se nakon nekoliko neuspješnih pokušaja opet prikaže greška:
Pritisnite dugme za pokretanje na 5 sekundi te provjerite da li lampica treperi narandžasto.
Ako ne treperi, isključite i ponovo uključite uređaj prije nego što pokušate ponovo.


Ako se greška nastavi, razlog može biti neispravna upotreba telefona:

Android telefon:
Tokom postupka povezivanja, aplikacija će se automatski povezati s robotom. Važno je da ostanete povezani na ovu novu mrežu.
U zavisnosti od telefona, različiti skočni prozori se mogu pojavljivati tokom povezivanja:
• Ako se u skočnom prozoru navodi da ćete promijeniti mrežu jer nema internetske veze na onoj na kojoj ste povezani, odbijte ovu poruku.
• Ako se u skočnom prozoru od vas traži da ostanete na mreži bez interneta, prihvatite.
• Ako se u skočnom prozoru navodi da mreža nema interneta, ali ne predlaže promjenu mreža, nemojte ništa uraditi.

iPhone:
Tokom povezivanja s uređajem, pojavit će se skočni prozor u kojem će se tražiti da se povežete na mrežu "SEB_ACCESS_POINT". Prihvatite klikom na „Join” (Pridruži se).
Ako ne uspijete provesti ovaj korak nekoliko puta, ponovo pokrenite telefon i pokušajte ponovo.
Nakon što ste upisali lozinku, naišli ste na grešku prilikom povezivanja na oblak.

• Prilikom povezivanja na oblak, da uspješno uparite uređaj potrebna je internetska veza. Da biste to učinili, aktivirajte prijenos mobilnih podataka ili se automatski povežite na kućnu mrežu.
• Vodite računa da su datum i vrijeme na telefonu tačni. Svako odstupanje će spriječiti povezivanje.

Nakon nekoliko neuspješnih pokušaja:
• Ponovo pokrenite Wi-Fi modem.
• Isključite uređaj tako što ćete dugme za pokretanje držati pritisnuto na 3 sekunde kad je uređaj odvojen od baze, a zatim ga ponovo uključite.

Nakon nekoliko neuspješnih pokušaja resetujte uređaj pomoću sljedećih koraka:
• Odvojite robot od njegove baze.
• Isključite ga tako što ćete držati dugme za pokretanje pritisnuto na 3 sekunde.
• Nakon što isključite robota, držite dugme za pokretanje pritisnuto na 20 sekundi. Robot će se oglasiti dvaput zvučnim signalom što ukazuje da je uspješno resetovan.
• Zatim isključite robota pritiskom na dugme za pokretanje na 3 sekunde.
Neki Xiaomi mogu imati problema prilikom povezivanja. Može se pojaviti neuobičajeno veliki broj skočnih prozora.
Telefoni s ovim problemom su oni s MIUI sistemom (npr. Redmi i Pocophone modeli).

U tom slučaju probajte sljedeće:
Settings (Postavke) > Applications (Aplikacije) > Manage applications (Upravljanje aplikacijama) > Rowenta Robots > Other permissions (Druge dozvole). Na ovoj stranici prihvatite dozvolu za „Change Wi-Fi connectivity” (Promjena povezivanja na WiFi).
Settings (Postavke) > Wi-Fi (WiFi) > Additional settings (Dodatne postavke) > Wi-Fi Assistant (WiFi asistent). Na ovoj stranici deaktivirajte dostupne opcije.
Glasovni pomoćnik Alexa


Glasovni pomoćnik Google
Za to može postojati nekoliko razloga:
• Niste unijeli ispravnu adresu e-pošte za račun. Potvrdite.
• Niste unijeli ispravnu lozinku za račun. Da biste resetovali sistem, zatražite privremenu lozinku putem e-pošte, a zatim promijenite lozinku u meniju aplikacije.
To uopće nije obavezno, nego je samo opcija za korisnike.
Radi se o žiroskopskoj mapi, nepermanentnoj mapi koja vam omogućava vizuelno praćenje vaše sesije čišćenja uživo. Ova mapa služi samo u svrhu izvještavanja i ne može se prilagođavati. Za svaku novu sesiju čišćenja kreira se nova mapa.
Na kvalitetu žiroskopske mape može uticati ako robot naiđe na previše prepreka tokom čišćenja. Prije pokretanja robotskog usisivača uklonite prepreke, kablove za napajanje, odjeću ili druge potencijalne prepreke koje mogu izazvati probleme za robota.

Na kvalitetu žiroskopske mape može uticati i ako je robot imao problema sa penjanjem na tepih, prag, nogu od stolice...
Žiroskopska mapa ima maksimalnu pokrivenost površine od 19x19 m (360m²), te se pobrinite da priključnu stanicu postavite u skladu s tim.
Ne usisavajte mokre površine, bilo koju vrstu tečnosti,vruće materije (žar, cigarete), izuzetno sitne čestice (gips, cement,pepeo,itd),velike oštre dijelove (staklo), štetne proizvode (razrjeđivače, abrazivna sredstva,itd.), agresivne proizvode (kiseline, sredstva za čišćenje,itd), zapaljive i eksplozivne proizvode (na bazi alkohola ili ulja).
Bazu za punjenje stavite pored zida, na ravnu površinu gdje je robot jednostavno može naći.
To mjesto mora biti oslobođeno svih prepreka (uključujući tepihe). Ostavite najmanje 1,5m praznog prostora sa lijeve i sa desne strane i 2m ispred baze. Ukoliko ste bazu stavili u ugao ili ju je teško pronaći, robot usisivač neće moći doći do nje.
Stavite kabal za napajanje baze pored zida.
Za više informacija, pogledajte upute za upotrebu.
Baza za punjenje treba konstantno biti uključena u struju (automatska funkcija dopunjavanja neće biti omogućena ukoliko baza nije aktivirana).
Da, robot usisivač je opremljen senzorima za pad koji mogu prepoznati stepenice i prazan prostor.
Ipak, mogu se javiti situacije u kojima senzori nisu dovoljno efikasni. Na primjer, zakrivljena stubišta, prostirke pored stepenica, klizave površine i prepreke mogu uticati na rad senzora.
Prije pokretanja robot usisivača provjerite da li u prostoriji ima prepreka, kablova za napajanje, odjeće ili drugih potencijalno opasnih predmeta koji mogu prouzrokovati kvar aparata ili druge nesreće.
Da, robot se može puniti na stanici za punjenje čak i kada je glavni prekidač robota isključen.
Uvjerite se da je prekidač ispod robota ispravno postavljen na "ON".
Robot usisivač ima 3 načina čišćenja:
• "Methodic" (Metodično) (za čišćenje svih dostupnih područja)
• "Wall follow" (Prati zid) (za čišćenje dužinom zidova i u ćoškovima)
• "Spot" (Na mjestu) (za čišćenje određenog područja)
Za odabir načina čišćenja "Methodic" (Metodično), pritisnite jedanput tipku za uključivanje/isključivanje na robotu.
Za odabir načina čišćenja "Spot" (Na mjestu), pritisnite dvaput dugme za uključivanje/isključivanje na robotu.
Za odabir načina čišćenja "Wall follow" (Prati zid), pritisnite triput dugme za uključivanje/isključivanje na robotu.
Možete aktivirati različite načine čišćenja i putem mobilne aplikacije.
Za pauziranje sesije čišćenja pritisnite tipku za uključivanje/isključivanje na robotu.
Za nastavak sesije čišćenja ponovo pritisnite dugme za uključivanje/isključivanje.
Kada lampica tipke za UKLJUČIVANJE/ISKLJUČIVANJE prestane da treperi, baterija je potpuno napunjena.
Uvijek držite robota usisivača na priključnoj stanici dok ga ne koristite.
Ako robota ne planirate koristiti duže vrijeme, možete ga odložiti van priključne stanice na hladnom i suhom mjestu. Provjerite da li je robot isključen i da li je baterija potpuno napunjena. Punite bateriju svaka tri mjeseca.
Izmjerite udaljenost do tačke na kojoj želite postaviti prepreku i odrežite potrebnu dužinu trake. Ako trebate postaviti predmet, možete odrezati nekoliko komada trake. Stavite traku na pod.
Da pošaljete robota nazad do priključne stanice dvaput pritisnite dugme na robotu dok radi. Napominjemo da ako pauzirate robota, a zatim dvaput pritisnete dugme za uključivanje/isključivanje na robotu , robot će čistiti u načinu rada "Spot" (Na mjestu).
Ne preporučujemo korištenje brisača navlaženog vodom na osjetljivim podovima kao što su parket ili tepisi i prostirke.
Ne, rezervoar za vodu i navlaženi brisač se moraju postaviti neposredno prije čišćenja i ukloniti odmah nakon njega.
Odmah isključite robot usisivač.
Uklonite kutiju za prašinu, filter i glavnu četku.
Ostavite ih da se potpuno osuše prije nego što ih vratite.
Poslije svake upotrebe ispraznite spremnik za prašinu. Dihtunge spremnika za prašinu obrišite suhom krpom.
Preporučuje se čišćenje središnje četke najmanje jednom sedmično.
Više informacija potražite u korisničkom priručniku.
Preporučuje se čišćenje filtera najmanje jednom sedmično.
Više informacija potražite u korisničkom priručniku.
Potrebno je redovno čistiti lijeve, desne i prednje točkiće da biste uklonili zapetljane dlake i niti.
Preporučuje se brisanje senzora i terminala za punjenje (robota i baze za punjenje) čistom suhom krpom jednom sedmično.
Isključite robota prije čišćenja senzora i terminala za punjenje.
Nemojte koristiti deterdžente za čišćenje robota usisivača.
Za neke dijelove možete koristiti vodu, dok za ostale možete koristiti samo suhu krpu. Više informacija potražite u korisničkom priručniku.
Preporučuje se zamjena filtera za sitnu prašinu i pjenastog filtera svakih 6 mjeseci.
Bočne četke treba zamijeniti novim svakih 6 mjeseci.
Ne koristite aparat. Da biste izbjegli bilo kakvu opasnost, zamjenite punjač u ovlaštenom servisu.
Ne koristite aparat. Da biste izbjegli bilo kakvu opasnost ne dodirujte nastavke. Isključite bazu za punjenje i zamjenite je u ovlaštenom servisu.
Provjerite:
Da li je spremnik za prašinu pun.
Koliko su filteri čisti.
Da li postoji neki predmet ili otpadak koji može da ometa otvor za usisivanje ispod robot usisivača.
Za to može postojati nekoliko razloga:
• Ako robot nije krenuo sa svoje priključne stanice, neće joj se ni vratiti. U tom slučaju, robot se vraća na početno mjesto.
• Ako je robot usisavao u Spot načinu rada, on će se vratiti na početno mjesto.
• Ako se robot podigne i spusti na pod, pokušat će se premjestiti. Ako to nije moguće, robot se vraća na početno mjesto.
Možete poduzeti sljedeće mjere:
• Isključite i uključite glavni prekidač.
• Isključite kabal i ponovo ga uključite u stanicu za punjenje.
• Provjerite da li su terminali za punjenje i prozora senzori začepljeni, a zatim obrišite aparat i stanicu za punjenje suhom krpom. Ne zaboravite isključiti glavni prekidač i robota prije pažljivog sušenja.
• Provjerite da li u blizini stanice za punjenje ima prepreka poput reflektirajućih predmeta, stolica itd.

Ako i nakon ovih koraka automatsko punjenje i dalje ne radi ispravno, obratite se ovlaštenoj kompaniji za popravke usisivača.
To je normalna pojava. Usisivač bez ikakve opasnosti može ostati spojen na priključnu stanicu.
Oprez: koristite samo za tu upotrebu predviđeni punjač.
Provjerite sljedeće:
• Ako je prekidač ispod robota ispravno podešen na "ON".
• Ako je displej upaljen. Ako ne, napunite robota na baznoj stanici.
Provjerite sljedeće:
• Ispod točkića nema predmeta koji prave smetnju.
• Robot nije blokiran zbog razlike u nivou poda.
• Nije prikazana poruka o grešci. (pogledajte odjeljak za rješavanje problema i kodove za prijavljene greške u korisničkom priručniku)
Možete poduzeti sljedeće mjere:
• Provjerite ima li prepreka unutar 10 cm od stubišta/praznog prostora.
• Obrišite prozore senzora suhom krpom.

Ako se i nakon ovih koraka problem ponovo javi, obratite se ovlaštenoj kompaniji za popravke usisivača.
Provjerite da nešto ne ometa rad četke. Očistite četku od zapletene kose i niti.
Ako je četka oštećena, zamijenite je novom.
Treperenje i zvučni signal upućuju na grešku.
Više informacija o opisu greške i rješenju problema potražite u korisničkom priručniku.
Možete poduzeti sljedeće mjere:
• Provjerite da li je usisni kanal blokiran.
• Provjerite je li spremnik za prašinu dobro postavljen.
• Ispraznite spremnik za prašinu ako je napunjen.
• Izvadite središnju četku i očistite je.
• Provjerite je li filter zasićen.

Ako se i nakon ovih koraka problem ponovo javi, obratite se ovlaštenoj kompaniji za popravke usisivača.
Sigurnosni mehanizam četke se aktivira kada robot prepozna problem.

Moguće su dvije situacije:
Četka se zaglavila: robot je pokušava osposobiti i zaustavlja usisavanje i rad četke.
Robot će pokušati osposobiti četku: ako ne uspije, isključit će se i morate je očistiti ručno.

Ako se četka zaglavi u gustom tepihu zbog dugačkih i/ili debelih vlakana ili robot već duže vrijeme usisava tepih, četka će se prestati okretati i robot će nastaviti usisavati bez nje.
Robot se može suočiti s problemima koji su predstavljeni kodovima za prijavljene greške.
Više informacija o kodovima za prijavljene greške i rješenju problema potražite u korisničkom priručniku.
Filter može biti pogrešno postavljen. Pokušajte pravilno postaviti filter u prostor na njegovom držaču.
Nakon što ste izvršili postupke za pokretanje aparata navedene u uputstvu za upotrebu, provjerite da li utičnica radi tako što ćete povezati neki drugi aparat. Ako još uvijek ne radi, nemojte rastavljati ili popravljati aparat samostalno i odnesite ga u ovlašteni servis.
Provjerite je li ispunjeno sljedeće:
• Baza za punjenje ne smije biti na tepihu.
• Baza za punjenje ne smije biti izložena suncu niti biti blizu izvora toplote.
• Slobodni prostor s bočne strane i ispred baze za punjenje je u skladu s uputstvima u korisničkom priručniku. Ako nije, pomaknite bazu za punjenje ili predmete koji smetaju.
• Da li je okrugli utikač pravilno povezan sa bazom za punjenje? Ako nije, priključite okrugli utikač punjača u stanicu za punjenje.
• Da li je kabal punjača povezan na napajanje električnom strujom? Ako nije, povežite punjač na napajanje električnom strujom.
• Da li se baza za punjenje nalazi u blizini nekog predmeta? Ako jeste, udaljite predmete od baze za punjenje.
• Da li se terminali baze za punjenje nalaze u blizini nekog predmeta? Ako jesu, udaljite sve predmete od terminala baze za punjenje.
• Da li je baza za punjenje deaktivirana (crvena led lampica za napajanje „power“)? Ako jeste, aktivirajte bazu za punjenje tako što ćete je povezati na napajanje električnom strujom.
• Ako postoji virtuelna barijera, da li je udaljena od baze za punjenje (više od 3 m)? Ako je virtuelna barijera instalirana u blizini baze, signal virtuelne barijere blokira bazu za punjenje i robot se neće moći vratiti na to mjesto.

Ako robot još uvijek ne može naći bazu za punjenje nakon što ste provjerili ove elemente, provjeru mora izvršiti ovlašteni servis za popravku usisivača.
Prvo provjerite da li je robot povezan na vašu Wi-Fi mrežu tako što ćete ga izvaditi iz stanice i tri puta pritisnuti glavnu tipku. Robot bi onda trebao da treperi zeleno ili crveno.

Ako robot treperi crveno, znači da više nije povezan s vašim prijemnikom interneta. Provjerite internetsku vezu svog prijemnika. Ako je veza uspostavljena, ponovo pokrenite robota pritiskom na dugme u trajanju od 3 sekunde da ga isključite, a zatim pritisnite dugme u trajanju od 3 sekunde da ga uključite. Zatim sačekajte dvije minute da se proizvod poveže.
Ako se nakon dvije minute robot ne poveže, možete ponoviti postupak konfiguracije tako što ćete:
• resetovati robota: isključite robota pritiskom na glavno dugme u trajanju od tri sekunde. Zatim pritisnite glavno dugme dok ne čujete dvostruki zvučni signal.
• obrisati proizvod iz aplikacije da napravite drugo uparivanje: idite u postavke i pritisnite "Delete product" (Obriši proizvod) u detaljima robota.

Ako robot treperi zeleno, znači da je sada povezan.
Prvo isključite robota pritiskom na njegovu glavnu tipku u trajanju od tri sekunde dok je robot uključen.
Robot se zatim može resetovati pritiskom na glavno dugme u trajanju od 20 sekundi dok je robot isključen. Ako je postupak uspješno izveden, začut će se dvostruki zvučni signal.
To je normalna pojava, jer ste povezani s proizvodom koji nema internetsku vezu.
Kod nekih pametnih telefona, nakon povezivanja na Wi-Fi proizvoda, možete dobiti poruku koja će od vas tražiti da potvrdite da želite ostati na ovoj mreži koja nema internetsku vezu. Morate odgovoriti da se ionako želite povezati s ovom mrežom kako bi povezivanje bilo uspješno.
Odvojite robot od priključne stanice i pritisnite dugme za pokretanje na 3 sekunde da ga isključite. Zatim ponovo uključite robota pritiskom na dugme za pokretanje na 3 sekunde.
Ne, aparat je dizajniran samo za unutrašnju upotrebu.
Da, senzorima robota usisivača nije potrebno svjetlo za obavljanje čišćenja.
Robot usisivač je efikasan na tvrdim podnim površinama, uključujući pločice, parket, laminat, vinil i tepihe debljine manje od 1,5 cm.
Da, preporučuje se korištenje robotskog usisivača za održavanje čistoće, ali još uvijek postoje površine na kojima robot ne radi jednako efikasno kao usisivači koji nisu robotski.
Da, možete zakazati pojedinačno čišćenje ili podesiti dnevnu funkciju čišćenja putem mobilne aplikacije.
Robot je ograničen na jedan program dnevno kako bi se osiguralo optimalno čišćenje svih pristupačnih prostorija.
Da. Robot će se prebaciti u stanje mirovanja kada se potpuno napuni.
Da, robot će se automatski vratiti do stanice za punjenje kada se baterija isprazni tokom čišćenja.
Nakon završetka punjenja, usisivač će ponovo pokrenuti postupak čišćenja.
To je zato što robot nije krenuo sa svoje priključne stanice: Budući da se robot vraća na polaznu tačku, vratit će se tamo gdje je započeo usisavanje u Spot načinu rada.
Vaš aparat sadrži vrijedne materijale koji se mogu obnoviti ili reciklirati. Odnesite ga u lokalni centar za prikupljanje otpada.
Ako mislite da jedan dio nedostaje, molimo, nazovite službu za korisnike i pomoći ćemo vam pronaći rješenje.
Molimo idite na odjeljak "Nastavci" internetske stranice da biste jednostavno našli sve što vam je potrebno za proizvod.
Za detaljnije informacije pogledajte dio Garancija na ovoj internetskoj stranici.
Virtualnu barijeru koristite kada želite da ograničite robot usisivaču zonu čišćenja.
Robot usisivač ima 3 načina rada: Silent (Nečujno), Normal (Normalno) i Boost (Pojačano).
Možete aktivirati različite načine rada i putem mobilne aplikacije.
Da, senzori robota prepoznaju prostirke na podovima i robot se automatski prebacuje na način rada "Boost" (Pojačano).
Za punjenje prazne baterije potrebno je 6 sati.
Kako bi pametni telefon prepoznao vaš Wi-Fi, aplikaciji je potrebno odobrenje za lokaciju kako to traži Google.
Ako to ne dozvolite, vaš pametni telefon neće moći pronaći proizvod i nastaviti uparivanje.
Ove informacije se neće koristiti ili pohranjivati.
Robot može raditi do 120 minuta prije nego što se baterija isprazni.
Ako želite prodati robota, bilo bi dobro da izbrišete svoje podatke:
• Pritisnite dugme za uključivanje/isključivanje i držite ga 20 sekundi.
• Otvorite aplikaciju Robots (Roboti).
• Kliknite na postavke.
• Kliknite na naziv robota, a zatim na "Delete the product" (Izbriši proizvod).
Ako smatrate da ste otkrili manu u proizvodu, prijavite nam je tako što ćete pregledati naša Pravila otkrivanja mana.