Izbornik

Od 1909.godine, Rowenta je poznat brend.
Evo ključnih prekretnica njene historije.

od 1884. do 1960.godine Porijeklo brenda

1884.godine, Rober Weintraud, industrijalac iz Offenbach-a, osnovao je kompaniju Weintraud&Co GmbH, koja je proizvodila kancelarijske materijale, muštikle, lampe i satove.

Robert Weintraud Photography

Robert Weintraud

1910

U decembru 1909.godine osniva Rowenta brend, inspiriran vlastitim imenom.

Rowenta raste jako brzo zahvaljujućirafiniranom dizajnu i vrhunskoj kvaliteti proizvoda.

rafiniranom dizajnu
i vrhunskoj kvaliteti proizvoda.
Uz male kućanske aparate

Uz male kućanske aparate njihovu najsavremeniju tehnologiju, uspješno se lansiraju novi proizvodi.

  • Prve
    pegle na paru

  • Prve
    pegle na paru

  • Prve
    pegle na paru

1949

Lansiranje prve pegle na paru sa termostatom i keramičkim grijačem.
Novi logo.

od 1960. do 2000.godine Fokus na inovacijama

  • KG-22 cafetiere

    CODE NAME: KG-23

    Više informacija

    Rowenta lansira proizvod koji postaje najprodavaniji: KG-22 aparat za kafu. Najbolje poznat kao Filtermatic, KG-22 ima vruću ploču koja održava kafu vrućom. Zahvaljujući nevjerojatno jednostavnoj upotrebi, KG-22 duguje svoj uspjeh izuzetno brzoj izvedbi (1 litru kafe u samo nekoliko minuta) i njegovom uravnoteženom narandžastom i bijelom dizajnu koji izgleda elegantno na svakom stolu. 1,1 milijuna aparata za kafu se prodaje u samo 8 godina!

  • PRVI ROWENTA USISIVAČI

    Više informacija

    Sedamdesetih godina prošlog stoljeća Rowenta bazira svoj ugled na pozornost na detalje, kvaliteti i eleganciji. Kao brend koji se bira kada se radi o kućanskim aparatima, Rowenta uključuje svoj portfolio prvih usisavača: štapni usisivači, podni čistači i parni čistači podova. Rowenta daje značajne doprinose i to u mjeri koji je doprinijeo da je brand sada sinonim za tehnološke inovacije i performanse.

  • LAGANI USISIVAČI

    Više informacija

    1976.godine Rowenta lansira prvi sve-u-jednom usisivač: Bully. On usisava i vodu i prašinu (usisava vodu, ali ne pere podove). Svaki detalj pažljivo se razmatra kako bi se učinio što praktičnijim: vertikalni usisivač, veliki kapacitet, 5 višesmjernih kotača, velika snaga usisavanja i integrirana tehnologija smanjenja buke. To je početak revolucije usisavanja! Snažniji nego ikada prije, prvi usisivači postaju vodeći proizvod za Rowentu. Kao rezultat toga, kompanija se fokusira na više razrađen i lakši dizajn.

  • PROŠIRENJE ASORTIMANA OSOBNE NJEGE

    Više informacija

    Pored ostalih aktivnosti, Rowenta ulaže u rastuću industriju osobne njege. Njena prva električna četkica za zube je već duže vrijeme najprodavaniji proizvod u Njemačkoj. Dizajn, tehnologija i izvedba su ključne riječi za proizvod iz Rowente - baš kao što je i zamislio njen osnivač.

  • ROWENTA SMIŠLJA NOVI NAČIN PEGLANJA

    Više informacija

    Na početku 1990-ih Rowenta lansira DE800 i DM800 profesionalne pegle na paru, koje postaju veliki uspjeh za bend. Pri stalnoj potrazi za inovacijama, 1991. Rowenta lansira Surfline peglu na paru. Uz to, brend nudi novu inovaciju: sistem "toplote i udara pare" , te osigurava kontinuiranu toplotu i paru što znači da ne morate čekati peglu da se ponovno zagrije.

  • STILIZIRANJE KOSE

    Više informacija

    Frizerski aparati započeli su novi trend 1990-ih. Želja za praćenjem mode počinje u sve mlađoj dobi, a mladi ljudi žele oblikovati kosu poput svojih omiljenih slavnih osoba. Zahvaljujući mnogobrojnim studijama i istraživanjima baziranom na svjetskim modnim trendovima (ravna kosa, glamurozne kovrdže, prirodno suho sušenje), grupa razvija kompletan asortiman poluprofesionalnih aparata za oblikovanje kose.

  • DYMBO

    Više informacija

    Godine 1994. Rowenta lansira Dymbo, prvi kompaktni usisivač koji se može nositi na ramenu i osigurava iste performanse kao veliki usisivač. Nemoguće je usisati uglove prostorije? Triangularna glava za Delta sistem stiže 1997. godine.

  • NOVO LASERSKO STOPALO PEGLE

    Više informacija

    Rowenta razvija novo stopalo pegle, Laser, koje je veoma otporno zahvaljujući novom procesu koji se koristi za otvrdnjavanje nehrđajućeg čelika. Sistem rupica čini peglanje mnogo učinkovitijim.

  • INFINIUM USISIVAČ BEZ VREĆICE

    Više informacija

    Infinium, novi usisivač bez vrećice iz Rowente predstavlja samu suštinu moći, tehnologije i dizajna. Dizajner, Dick Powell, usredotočio se na to da svaki aspekt bude vidljiv na prvi pogled. Infinium posjeduje tehnologiju Air Force System, inspiriranu zrakoplovnom industrijom, sa zanimljivim dizajnom tijela i Delta Acitv nastavka. Time odudara od svake druge kategorije zahvaljujući svojoj moći i futurističkom dizajnu.

razvoj Rowente na međunarodnoj razini

Rowenta je ostavila trajan dojam na potrošače koji su bili oduševljeni kvalitetom proizvoda i inovacija.

od 2000.godine do danas Rowenta potvrđuje svoje vrijednosti

  • Dizajn

  • Rowentase izdvajadizajnom svojih proizvoda.

    dizajnom
    svojih proizvoda.

    Također uspostavljapartnerstva sa vodećim brendovima.

    partnerstva
    sa vodećim brendovima.

    Njeni porizvodi su u prvom planu na svim većim dešavanjima i eventima.

    prvom planu
    na svim većim dešavanjima i eventima.
    • 2004.godine
      Rowenta je pohvaljena za svoj Brunch
      asortiman, kreiran u saradnji sa
      dizajnerom Jasperom Morrisonom.
    • Od
      2006
      Rowenta sarađuje sa Elite Model Look eventom kako bi predstavila ekskluzivni asortiman aparata za stiliziranje kose.
    • 2008.godine
      Rowenta postaje dio velikog modnog
      dešavanja. Vrhunski stilisti koriste
      Rowenta proizvode za stiliziranje
      kose iza scene.
    • 2012.godine
      Steampod pegla za kosu je lansirana u
      frizerske salone nakon 5 godina
      istraživanja u saradnji
      sa L'Oréal-om.
  • Eko funkcija

  • Rowenta je posvećena minimaliziranju uticaja svojih proizvoda na okoliš, bez kompromisa kada se radi o kvaliteti i učinkovitosti njenih proizvoda.

    uticaja
    svojih proizvoda na okoliš,
    bez kompromisa kada se radi o kvaliteti i učinkovitosti njenih proizvoda.

    Izazov u nadmašivanju vlastitihambicija

    ambicija
    • 2012.godine
      Rowenta Eco Intelligence asortiman je lansiran sa ciljem da se umanji potrošnja energije bez kompromisa kada se radi o performansama.
    • Rowenta sarađuje sa WWF-om na ovom području kako bi se zaštitio okoliš tokom cijelog životnog ciklusa njenih proizvoda.
  • Jednostavnost upotrebe

  • Rowentainvestiranje u istraživanjau dizajn novih proizvoda kako bi se garantirala optimalna jednostavnost upotrebe, bez kompromisa kada se radi o kvaliteti i učinkovitosti.

    u dizajn novih proizvoda
    kako bi se garantirala optimalna jednostavnost upotrebe, bez kompromisa kada se radi o kvaliteti i učinkovitosti.
    • Tokom
      15 godina
      Rowenta je radila na smanjenju razine zvuka svojih proizvoda kada se radi o svakoj kategoriji proizvoda.
    • Rowenta Silnce AC senzor fen za kosu, 5 puta je tiši u svrhu veće udobnosti pri upotrebi, uspješno je lansiran
      2011
    • Sa 62 dB (A), Silence Force Extreme je "najtiši usisivač" na tržištu.
    • Silence Steam. Naziv novog parnog generatora iz Rowente postavlja ton, uz razinu zvuka smanjenu za 15 decibela.
    • 2013
      Soft Extreme uklanja efekat bola iz depilacije. Volumen 24 Respectissim pruža cjelodnevni volumen i vodi brigu o vašoj kosi

2014 Tehnologija za ukrašavanje života

 

Novi potpis kako bi se istaknuo DNK robne marke: ukrašavanje života tehnologijom visokih performansi koja pruža savršene rezultate.

Uporedi