Uputstva za upotrebu i često postavljana pitanja X-PLORER Serie 135, Robot Vacuum Cleaner

Laserski robot koji precizno izbjegava niske prepreke. 

Predstavljamo Rowenta X-PLORER Seriju 135, robot usisivač koji je toliko precizan da više ne morate unaprijed sređivati svoj dom! Pametna laserska navigacija i detekcija niskih prepreka dolaze zajedno sa visokim usisnim pritiskom za iskustvo čišćenja bez napora, ostavljajući vaš dom besprijekornim. Otkrijte cjelokupni paket: pametna navigacija i trajno mapiranje, visoki usisni pritisak do 5000 Pa, čišćenje s dvostrukim djelovanjem uz Smart Aqua Power sistem za brisanje i još mnogo toga. 

Referenca : RR91C5WH

Uputstva i priručnici

Često postavljana pitanja

Aplikacija za robote namijenjena je isključivo pametnim telefonima.
Ako vaša mreža nije vidljiva na spisku dostupnih mreža, približite uređaj prijemniku za internet.
Ako mreža i dalje nije vidljiva, možda nije kompatibilna s vašim uređajem. Konkretno govoreći, mreže od 5 GHz nisu podržane. Pogledajte spisak kompatibilnosti.
Možete otići na postavke pametnog telefona i provjerite je li vaš pametni telefon povezan s kućnom Wi-Fi mrežom. Vaša kućna Wi-Fi mreža mora imati internetsku vezu.
Nakon što ste upisali lozinku, naišli ste na grešku prilikom povezivanja na WiFi mrežu.

1. Provjerite lozinku za WiFi mrežu i pažljivo je ponovo upišite.
2. Držite svoj pametni telefon blizu uređaja i internetskog modema dok se ne završi postupak povezivanja.
3. Uređaj se ne može povezati na javne mreže kao što su mreže dostupne u hotelima.
4. Android telefon: Skočni prozor se može pojaviti prilikom povezivanja na uređaj. Tokom postupka povezivanja, aplikacija će se automatski povezati s robotom. Važno je da ostanete povezani na ovu novu mrežu.
U zavisnosti od vašeg telefona, slijedi nekoliko primjera problema na koje možete naići:
• Ako se u skočnom prozoru navodi da ćete promijeniti mrežu jer nema internetske veze na onoj na kojoj ste povezani, odbijte ovu poruku.
• Ako se u skočnom prozoru od vas traži da ostanete na mreži bez interneta, prihvatite.
• Ako se u skočnom prozoru navodi da mreža nema interneta, ali ne predlaže promjenu mreža, nemojte ništa uraditi.

Nakon nekoliko neuspješnih pokušaja:
• Ponovo pokrenite Wi-Fi modem.
• Isključite uređaj tako što ćete dugme za pokretanje držati pritisnuto na 3 sekunde kad je uređaj odvojen od baze, a zatim ga ponovo uključite.
Neki Xiaomi mogu imati problema prilikom povezivanja. Može se pojaviti neuobičajeno veliki broj skočnih prozora.
Telefoni s ovim problemom su oni s MIUI sistemom (npr. Redmi i Pocophone modeli).

U tom slučaju probajte sljedeće:
Settings (Postavke) > Applications (Aplikacije) > Manage applications (Upravljanje aplikacijama) > Rowenta Robots > Other permissions (Druge dozvole). Na ovoj stranici prihvatite dozvolu za „Change Wi-Fi connectivity” (Promjena povezivanja na WiFi).
Settings (Postavke) > Wi-Fi (WiFi) > Additional settings (Dodatne postavke) > Wi-Fi Assistant (WiFi asistent). Na ovoj stranici deaktivirajte dostupne opcije.
Nakon što ste upisali lozinku, naišli ste na grešku prilikom povezivanja na oblak.

• Prilikom povezivanja na oblak, da uspješno uparite uređaj potrebna je internetska veza. Da biste to učinili, aktivirajte prijenos mobilnih podataka ili se automatski povežite na kućnu mrežu.
• Vodite računa da su datum i vrijeme na telefonu tačni. Svako odstupanje će spriječiti povezivanje.

Nakon nekoliko neuspješnih pokušaja:
• Ponovo pokrenite Wi-Fi modem.
• Isključite i ponovo uključite uređaj pomoću prekidača ispod kante za prašinu.

Nakon nekoliko neuspješnih pokušaja resetujte uređaj:
Pritisnite i držite dugme „Home” (Početak) u trajanju od 15 sekundi dok lampice dva dugmeta ne počnu treperiti. Robot će se oglasiti zvučnim signalom što ukazuje da je uspješno resetovan.
Zatim, da biste aktivirali način uparivanja, pritisnite i držite 5 sekundi tipke „Home” (Početak) i „Start” (Pokretanje) dok lampice dva gumba ne počnu treperiti i ponovo pokušajte postupak povezivanja.
Ako vam se nakon nekoliko neuspješnih pokušaja opet prikaže greška:
• Provjerite da li vaš Wi-Fi ruter podržava pojaseve od 2,4GHz i 802.11 b/g/n jer robotski usisivač ne podržava pojaseve od 5GHz.
• Provjerite da li je automatsko ponovno povezivanje s kućnom Wi-Fi mrežom ispravno.
• Aktivirajte mobilne podatke na svom pametnom telefonu.
• Nemojte koristiti VPN (virtuelna privatna mreža).
• Pokušajte ponovo postupak uparivanja, provjeravajući da li ste izabrali ispravnu Wi-Fi mrežu i unijeli ispravnu lozinku (Wi-Fi ključ).
• Držite svoj telefon blizu robotskog usisivača i stanice dok se ne završi postupak uparivanja.
• Isključite i ponovo uključite stanicu.
• Resetujte robota, otvorite poklopac, pritisnite i držite dugme „Home” (Početak) u trajanju od 15 sekundi.
• Pritisnite i držite 5 sekundi dugme „Home” (Početak) i „Start” (Pokretanje) dok lampice dva dugmeta ne počnu treperiti i ponovite postupak.
• Ponovo pokrenite pametni telefon.
• U slučaju da se pojavi prozor s upozorenjem za internetsku vezu, molimo održavajte vezu s robotom.
• Provjerite da li je svjetlosni indikator stanice bijel kada je spojen na napajanje, a robot nije na stanici.

Android telefon:
Tokom postupka povezivanja, aplikacija će se automatski povezati s robotom. Važno je da ostanete povezani na ovu novu mrežu.
U zavisnosti od telefona, različiti skočni prozori se mogu pojavljivati tokom povezivanja:
• Ako se u skočnom prozoru navodi da ćete promijeniti mrežu jer nema internetske veze na onoj na kojoj ste povezani, odbijte ovu poruku.
• Ako se u skočnom prozoru od vas traži da ostanete na mreži bez interneta, prihvatite.
• Ako se u skočnom prozoru navodi da mreža nema interneta, ali ne predlaže promjenu mreža, nemojte ništa uraditi.
Da onemogućite Wi-Fi modul na robotu:
• Istovremeno pritisnite tipke "Home" i "Power" dok ne čujete zvučni signal. Robotski usisivač će automatski prekinuti svoju vezu s pametnim telefonom.
• Dva dugmeta će zatim polako treptati nekoliko minuta. Robotski usisivač će automatski prekinuti svoju vezu s telefonom i Wi-Fi mrežom.

Jednom kada se završi, ne možete se vratiti nazad.
Za ponovno uparivanje morat ćete ponovo obaviti proces uparivanja.
Za to može postojati nekoliko razloga:
• Niste unijeli ispravnu adresu e-pošte za račun. Potvrdite.
• Niste unijeli ispravnu lozinku za račun. Da biste resetovali sistem, zatražite privremenu lozinku putem e-pošte, a zatim promijenite lozinku u meniju aplikacije.
To uopće nije obavezno, nego je samo opcija za korisnike.
Provjerite jesu li vam na pametnom telefonu dozvoljena obavještenja.
Idite u "Settings" (Postavke) na vašem pametnom telefonu, odaberite "Notifications" (Obavještenja) i omogućite obavještenja za aplikaciju "Rowenta Robots".
Na početnoj stranici aplikacije kliknite na naziv trenutne mape, a zatim pređite prstom nalijevo i kliknite na opciju "Add a map" (Dodaj mapu).

Takođe možete otići u "Settings" (Postavke) vaše aplikacije > "My maps" (Moje mape) > "Add a map" (Dodaj mapu). Robot će započeti s istraživanjem područja kako bi kreirao novu mapu. U zavisnosti od površine, istraživanje može potrajati nekoliko minuta. Pričekajte dok se istraživanje ne završi. Zatim izaberite naziv nove mape i potvrdite ga.
Idite u "Settings" (Postavke) vaše aplikacije > "My maps" (Moje mape), izaberite mapu koju želite izbrisati, odaberite ikonu kante u gornjem desnom uglu da izbrišete mapu.
Idite u "Settings" (Postavke) vaše aplikacije > "My maps" (Moje mape), izaberite jednu od mapa da pristupite alatima za uređivanje.
Da biste kreirali omiljeni izbor u aplikaciji, idite na početnu stranicu, pređite nagore da otvorite kontrolnu ploču, kliknite na "Create a favorite" (Kreiraj omiljeni izbor), zatim ga po želji prilagodite.
Kada uređujete svoju kartu, koristite dugme "Zone" da kreirate i uredite dvije različite vrste zona:
• Zabranjena zona je ograničeno područje kojem je robotu zabranjen pristup.
• Zona bez brisanja je zabranjeno područje u kojem je pristup robotskom usisivaču zabranjen samo kada je postavljen rezervoar za vodu. Kada rezervoar za vodu nije instaliran, robot je ovlašten da usisava ovu zonu.

Možete kreirati koliko god zona želite na mapi.
Ne usisavajte mokre površine, bilo koju vrstu tečnosti,vruće materije (žar, cigarete), izuzetno sitne čestice (gips, cement,pepeo,itd),velike oštre dijelove (staklo), štetne proizvode (razrjeđivače, abrazivna sredstva,itd.), agresivne proizvode (kiseline, sredstva za čišćenje,itd), zapaljive i eksplozivne proizvode (na bazi alkohola ili ulja).
Bazu za punjenje stavite pored zida, na ravnu površinu gdje je robot jednostavno može naći.
To mjesto mora biti oslobođeno svih prepreka (uključujući tepihe). Ostavite najmanje 1,5m praznog prostora sa lijeve i sa desne strane i 2m ispred baze. Ukoliko ste bazu stavili u ugao ili ju je teško pronaći, robot usisivač neće moći doći do nje.
Stavite kabal za napajanje baze pored zida.
Za više informacija, pogledajte upute za upotrebu.
Baza za punjenje treba konstantno biti uključena u struju (automatska funkcija dopunjavanja neće biti omogućena ukoliko baza nije aktivirana).
Da, robot usisivač je opremljen senzorima za pad koji mogu prepoznati stepenice i prazan prostor.
Ipak, mogu se javiti situacije u kojima senzori nisu dovoljno efikasni. Na primjer, zakrivljena stubišta, prostirke pored stepenica, klizave površine i prepreke mogu uticati na rad senzora.
Prije pokretanja robot usisivača provjerite da li u prostoriji ima prepreka, kablova za napajanje, odjeće ili drugih potencijalno opasnih predmeta koji mogu prouzrokovati kvar aparata ili druge nesreće.
Da, robot se može puniti na stanici za punjenje čak i kada je glavni prekidač robota isključen.
Uvjerite se da je prekidač ispod robota ispravno postavljen na "ON".
Robot usisivač ima 3 načina kretanja:
• "Permanent map" (Trajna mapa) (za personalizaciju čišćenja po prostoriji)
• "No-go zones" (Zabranjene zone) (za definisanje zone u koju robot ne smije ići)
• "Spot" (Na mjestu) (za čišćenje određenog područja)
Za pauziranje sesije čišćenja pritisnite tipku za uključivanje/isključivanje na robotu.
Za nastavak sesije čišćenja ponovo pritisnite dugme za uključivanje/isključivanje.
Postoje 3 različita brisača namijenjena za posebne primjene:
• Sivi brisač je standardi brisač za uobičajenu upotrebu.
• Plavi brisač je brisač za životinje, ima grublju strukturu za bolje uklanjanje mrlja od kućnih ljubimaca.
• Zeleni brisač je antialergijski brisač za bolje uklanjanje sitnih čestica.

Sivi i plavi brisač se moraju navlažiti prije postavljanja na nosač, za razliku od zelenog brisača koji se koristi bez vode.
Ne preporučujemo korištenje brisača navlaženog vodom na osjetljivim podovima kao što su parket ili tepisi i prostirke.
Da biste izbjegli ove osjetljive zone, možete oko njih kreirati zonu zabranjenu za brisanje: robot neće tamo ići kada je postavljen rezervoar za vodu.
Ne, rezervoar za vodu i navlaženi brisač se moraju postaviti neposredno prije čišćenja i ukloniti odmah nakon njega.
Odmah isključite robot usisivač.
Uklonite kutiju za prašinu, filter i glavnu četku.
Ostavite ih da se potpuno osuše prije nego što ih vratite.
Postavite stanicu uza zid, na ravnu površinu, lako dostupnu robotu.
Oslobodite prostor od bilo kakvih prepreka (uključujući prostirke) u krugu od 0,5 metra s lijeve i desne strane i 1,5 metar sprijeda. Ne postavljajte stanicu u ugao.
Postavite kabl za napajanje duž zida.

Za više informacija, pogledajte upute u korisničkom priručniku.
Poslije svake upotrebe ispraznite spremnik za prašinu. Dihtunge spremnika za prašinu obrišite suhom krpom.
Preporučuje se čišćenje središnje četke najmanje jednom sedmično.
Više informacija potražite u korisničkom priručniku.
Preporučuje se čišćenje filtera najmanje jednom sedmično.
Više informacija potražite u korisničkom priručniku.
Potrebno je redovno čistiti lijeve, desne i prednje točkiće da biste uklonili zapetljane dlake i niti.
Preporučuje se brisanje senzora i terminala za punjenje (robota i baze za punjenje) čistom suhom krpom jednom sedmično.
Isključite robota prije čišćenja senzora i terminala za punjenje.
Nemojte koristiti deterdžente za čišćenje robota usisivača.
Za neke dijelove možete koristiti vodu, dok za ostale možete koristiti samo suhu krpu. Više informacija potražite u korisničkom priručniku.
Preporučuje se zamjena filtera za sitnu prašinu i pjenastog filtera svakih 6 mjeseci.
Bočne četke treba zamijeniti novim svakih 6 mjeseci.
Bočnu četku treba zamijeniti novom svakih 6 mjeseci.
Ne koristite aparat. Da biste izbjegli bilo kakvu opasnost, zamjenite punjač u ovlaštenom servisu.
Ne koristite aparat. Da biste izbjegli bilo kakvu opasnost ne dodirujte nastavke. Isključite bazu za punjenje i zamjenite je u ovlaštenom servisu.
Provjerite:
Da li je spremnik za prašinu pun.
Koliko su filteri čisti.
Da li postoji neki predmet ili otpadak koji može da ometa otvor za usisivanje ispod robot usisivača.
Za to može postojati nekoliko razloga:
• Ako robot nije krenuo sa svoje priključne stanice, neće joj se ni vratiti. U tom slučaju, robot se vraća na početno mjesto.
• Ako je robot usisavao u Spot načinu rada, on će se vratiti na početno mjesto.
• Ako se robot podigne i spusti na pod, pokušat će se premjestiti. Ako to nije moguće, robot se vraća na početno mjesto.
Provjerite sljedeće:
• Stanica za punjenje ne smije biti postavljena na tepih.
• Stanica za punjenje ne smije biti izložena suncu niti se držati blizu izvora toplote.
• Slobodni prostor s bočne strane i ispred stanice za punjenje je u skladu s uputstvima u korisničkom priručniku.
• Utikač je pravilno povezan sa stanicom za punjenje.
• Kabal punjača je povezan na napajanje električnom strujom.
• Nema prepreka u blizini stanice za punjenje.
• Terminali stanice za punjenje se ne nalaze u blizini predmeta.
• Stanica za punjenje je aktivirana (LED lampica je zelena).

Ako robot još uvijek ne može naći stanicu za punjenje nakon što ste provjerili ove elemente, obratite se ovlaštenom servisu za popravku usisivača.
Možete poduzeti sljedeće mjere:
• Isključite i uključite glavni prekidač.
• Isključite kabal i ponovo ga uključite u stanicu za punjenje.
• Provjerite da li su terminali za punjenje i prozora senzori začepljeni, a zatim obrišite aparat i stanicu za punjenje suhom krpom. Ne zaboravite isključiti glavni prekidač i robota prije pažljivog sušenja.
• Provjerite da li u blizini stanice za punjenje ima prepreka poput reflektirajućih predmeta, stolica itd.

Ako i nakon ovih koraka automatsko punjenje i dalje ne radi ispravno, obratite se ovlaštenoj kompaniji za popravke usisivača.
To je normalna pojava. Usisivač bez ikakve opasnosti može ostati spojen na priključnu stanicu.
Oprez: koristite samo za tu upotrebu predviđeni punjač.
Provjerite sljedeće:
• Ako je prekidač ispod robota ispravno podešen na "ON".
• Ako je displej upaljen. Ako ne, napunite robota na baznoj stanici.
Provjerite sljedeće:
• Ispod točkića nema predmeta koji prave smetnju.
• Robot nije blokiran zbog razlike u nivou poda.
• Nije prikazana poruka o grešci. (pogledajte odjeljak za rješavanje problema i kodove za prijavljene greške u korisničkom priručniku)
Možete poduzeti sljedeće mjere:
• Provjerite ima li prepreka unutar 10 cm od stubišta/praznog prostora.
• Obrišite prozore senzora suhom krpom.

Ako se i nakon ovih koraka problem ponovo javi, obratite se ovlaštenoj kompaniji za popravke usisivača.
Provjerite da nešto ne ometa rad četke. Očistite četku od zapletene kose i niti.
Ako je četka oštećena, zamijenite je novom.
Treperenje i zvučni signal upućuju na grešku.
Više informacija o opisu greške i rješenju problema potražite u korisničkom priručniku.
Možete poduzeti sljedeće mjere:
• Provjerite da li je usisni kanal blokiran.
• Provjerite je li spremnik za prašinu dobro postavljen.
• Ispraznite spremnik za prašinu ako je napunjen.
• Izvadite središnju četku i očistite je.
• Provjerite je li filter zasićen.

Ako se i nakon ovih koraka problem ponovo javi, obratite se ovlaštenoj kompaniji za popravke usisivača.
Sigurnosni mehanizam četke se aktivira kada robot prepozna problem.

Moguće su dvije situacije:
Četka se zaglavila: robot je pokušava osposobiti i zaustavlja usisavanje i rad četke.
Robot će pokušati osposobiti četku: ako ne uspije, isključit će se i morate je očistiti ručno.

Ako se četka zaglavi u gustom tepihu zbog dugačkih i/ili debelih vlakana ili robot već duže vrijeme usisava tepih, četka će se prestati okretati i robot će nastaviti usisavati bez nje.
Robot se može suočiti s problemima koji su predstavljeni kodovima za prijavljene greške.
Više informacija o kodovima za prijavljene greške i rješenju problema potražite u korisničkom priručniku.
Filter može biti pogrešno postavljen. Pokušajte pravilno postaviti filter u prostor na njegovom držaču.
Nakon što ste izvršili postupke za pokretanje aparata navedene u uputstvu za upotrebu, provjerite da li utičnica radi tako što ćete povezati neki drugi aparat. Ako još uvijek ne radi, nemojte rastavljati ili popravljati aparat samostalno i odnesite ga u ovlašteni servis.
To je normalna pojava, jer ste povezani s proizvodom koji nema internetsku vezu.
Kod nekih pametnih telefona, nakon povezivanja na Wi-Fi proizvoda, možete dobiti poruku koja će od vas tražiti da potvrdite da želite ostati na ovoj mreži koja nema internetsku vezu. Morate odgovoriti da se ionako želite povezati s ovom mrežom kako bi povezivanje bilo uspješno.
Robot se može resetovati pritiskom na dugme „Home” (Početak) u trajanju od 15 sekundi. Ako je postupak uspješno izveden, začut će se zvučni signal i dugmad će treperiti.
1. Provjerite da li je vaš robot ispravno povezan na vašu bežičnu mrežu. Otvorite poklopac robota i provjerite da li je uključeno Wi-Fi svjetlo.
Ako nije, isključite robota pritiskom na dugme „Start” (Pokretanje) na 5 sekundi, a zatim ga ponovo uključite pritiskom na dugme „Start” (Pokretanje) dok lampice ne počnu treperiti dok je u dometu vaše bežične mreže.

Ako lampica za Wi-FI i dalje treperi, to može biti iz nekoliko razloga:
• Možda je robot isključen ili nema dovoljno napajanja preko baterije.
• Robot je izvan dometa vaše Wi-Fi mreže.
• Promijenili ste lozinku za vašu Wi-Fi mrežu. • Robot stoga više nije povezan s vašom Wi-Fi mrežom. Morate resetovati svog robota pritiskom i držanjem dugmeta „Home” (Početak) u trajanju od 15 sekundi, a zatim ga ponovo povezati.
• Interni softver robota nije se ispravno ažurirao. Slijedite detaljna uputstva iz aplikacije.

2. Wi-Fi lampica robota je uključena, ali aplikacija nije u mogućnosti da se poveže s mrežom.
Vaš pametni telefon nije povezan na internet (Wi-Fi ili 3G/4G mreža).
Odvojite robot od stanice i pritisnite dugme „Start” (Pokretanje) u trajanju od 5 sekundi da ga isključite. Zatim ponovo uključite robota pritiskom na dugme „Start” (Pokretanje) u trajanju od 5 sekundi dok se ne upale lampice na dugmetu.
Možete poduzeti sljedeće mjere:
• Isključite kabl i ponovo ga uključite u stanicu.
• Provjerite da li su terminali za punjenje i prozora senzori začepljeni, a zatim obrišite uređaj i stanicu za punjenje suhom krpom. Ne zaboravite isključiti glavni prekidač i robota prije pažljivog sušenja.
• Provjerite da li u blizini stanice za punjenje ima prepreka poput reflektirajućih predmeta, stolica itd.

Ako i nakon ovih koraka automatsko punjenje i dalje ne radi ispravno, obratite se ovlaštenoj kompaniji za popravke usisivača.
• Provjerite da li je robot spojen na napajanje.
• Proverite da li je baterija potpuno napunjena.
• Provjerite da li je robot uključen, pritiskom na tipku „Start” (Pokretanje), svjetla bi trebala biti upaljena. Ako su robot i svjetla isključeni, pritisnite i držite tipku „Start” (Pokretanje) u trajanju od 5 sekundi dok se svjetla robota ne uključe.
• Ne pokušavajte da koristite robot bez modula „samo vakuum” ili rezervoara za vodu.
• Proverite da li su kutija za prašinu i rezervoar za vodu pravilno postavljeni.
Resetujte robotski usisivač tako što ćete pritisnuti i držati dugme „Home” (Početak) 15 sekundi. Zatim pustite dugme „Home” (Početak) i pritisnite dugme „Start” (Pokretanje) 5 sekundi; svjetla bi se trebala upaliti. Postavke vašeg robota su vraćene na prvobitno stanje, tako da morate ponovo upariti robota sa svojom aplikacijom.
Robot usisivač detektuje prepreke sa svoja dva senzora: s prednje i s bočne strane robota. Kada je prepreka manja od 5 cm, robot je možda neće otkriti.
Ne, aparat je dizajniran samo za unutrašnju upotrebu.
Da, senzorima robota usisivača nije potrebno svjetlo za obavljanje čišćenja.
Robot usisivač je efikasan na tvrdim podnim površinama, uključujući pločice, parket, laminat, vinil i tepihe debljine manje od 1,5 cm.
Da, preporučuje se korištenje robotskog usisivača za održavanje čistoće, ali još uvijek postoje površine na kojima robot ne radi jednako efikasno kao usisivači koji nisu robotski.
Da, možete zakazati pojedinačno čišćenje ili podesiti dnevnu funkciju čišćenja putem mobilne aplikacije.
Robot je ograničen na jedan program dnevno kako bi se osiguralo optimalno čišćenje svih pristupačnih prostorija.
Da. Robot će se prebaciti u stanje mirovanja kada se potpuno napuni.
Da, robot će se automatski vratiti do stanice za punjenje kada se baterija isprazni tokom čišćenja.
Nakon završetka punjenja, usisivač će ponovo pokrenuti postupak čišćenja.
To je zato što robot nije krenuo sa svoje priključne stanice: Budući da se robot vraća na polaznu tačku, vratit će se tamo gdje je započeo usisavanje u Spot načinu rada.
Vaš aparat sadrži vrijedne materijale koji se mogu obnoviti ili reciklirati. Odnesite ga u lokalni centar za prikupljanje otpada.
Ako mislite da jedan dio nedostaje, molimo, nazovite službu za korisnike i pomoći ćemo vam pronaći rješenje.
Molimo idite na odjeljak "Nastavci" internetske stranice da biste jednostavno našli sve što vam je potrebno za proizvod.
Za detaljnije informacije pogledajte dio Garancija na ovoj internetskoj stranici.
Svog robota možete dijeliti tako da svaka osoba preuzme Rowenta aplikaciju za robota i slijedi upute za povezivanje.
Kako bi pametni telefon prepoznao vaš Wi-Fi, aplikaciji je potrebno odobrenje za lokaciju kako to traži Google.
Ako to ne dozvolite, vaš pametni telefon neće moći pronaći proizvod i nastaviti uparivanje.
Ove informacije se neće koristiti ili pohranjivati.
Robot može raditi do 120 minuta prije nego što se baterija isprazni.
Robot usisivač ima 4 načina rada: Quiet, Eco, Standard i Boost.
Možete aktivirati različite načine rada i putem mobilne aplikacije.
Ako želite prodati robota, bilo bi dobro da izbrišete svoje podatke:
• Resetirajte robota: otvorite poklopac, pritisnite i držite dugme „Home” (Početak) u trajanju od 15 sekundi.
• Zatim idite na aplikaciju Roboti: kliknite na „Settings” (Postavke), zatim kliknite na ime vašeg robota i „Delete the product” (Izbriši proizvod).
Za punjenje prazne baterije potrebno je 3 do 4 sati.