Uputstva za upotrebu i često postavljana pitanja X-Plorer Serie 130 Ai Animal & Allergy RR9075WH
Otkrijte zadovoljstvo i lakoću čišćenja po vašoj mjeri – sve u veoma tankom dizajnu za svaki centimetar vašeg doma. Samo 8cm visok, Rowenta X-PLORER Serie 130 AI Animal & Allergy robot usisivač vam omogućava automatsko čišćenje gdje god vam je potrebno. Kombinujući Rowenta tehnologiju posljednje generacije sa filterom visokih performansi, Animal Turbo četkom od dvije različite vrste materijala i 3 posebne krpe, vaš dom će biti bez nečistoća od kućnih ljubimaca i bezbjedan od alergija. Laserska navigacija visoke tehnologije vam osigurava metodičko čišćenje, dok permanentno mapiranje i vještačka inteligencija donose izuzetno personalizirano iskustvo.
Referenca : RR9075WH
Voir les documents liés
Uputstva i priručnici
Voir les questions les plus fréquentes
Često postavljana pitanja
Ako mreža i dalje nije vidljiva, možda nije kompatibilna s vašim uređajem. Konkretno govoreći, mreže od 5 GHz nisu podržane. Pogledajte spisak kompatibilnosti.
Telefoni s ovim problemom su oni s MIUI sistemom (npr. Redmi i Pocophone modeli).
U tom slučaju probajte sljedeće:
• Settings (Postavke) > Applications (Aplikacije) > Manage applications (Upravljanje aplikacijama) > Rowenta Robots > Other permissions (Druge dozvole). Na ovoj stranici prihvatite dozvolu za „Change Wi-Fi connectivity” (Promjena povezivanja na WiFi).
• Settings (Postavke) > Wi-Fi (WiFi) > Additional settings (Dodatne postavke) > Wi-Fi Assistant (WiFi asistent). Na ovoj stranici deaktivirajte dostupne opcije.
Pritisnite dugmad "Home" (Početak) i "Start/Pause" (Pokretanje/pauza) na uređaju na 5 sekundi te provjerite da li lampica Wi-Fi mreže brzo treperi.
Ako ne treperi, isključite i ponovo uključite uređaj pomoću prekidača ispod kante za prašinu.
Ako se greška nastavi, razlog može biti neispravna upotreba telefona:
Android telefon:
Tokom postupka povezivanja, aplikacija će se automatski povezati s robotom. Važno je da ostanete povezani na ovu novu mrežu.
U zavisnosti od telefona, različiti skočni prozori se mogu pojavljivati tokom povezivanja:
• Ako se u skočnom prozoru navodi da ćete promijeniti mrežu jer nema internetske veze na onoj na kojoj ste povezani, odbijte ovu poruku.
• Ako se u skočnom prozoru od vas traži da ostanete na mreži bez interneta, prihvatite.
• Ako se u skočnom prozoru navodi da mreža nema interneta, ali ne predlaže promjenu mreža, nemojte ništa uraditi.
iPhone:
Tokom povezivanja s uređajem, pojavit će se skočni prozor u kojem će se tražiti da se povežete na mrežu "SEB_ACCESS_POINT". Prihvatite klikom na „Join” (Pridruži se).
Ako ne uspijete provesti ovaj korak nekoliko puta, ponovo pokrenite telefon i pokušajte ponovo.
1. Provjerite lozinku za WiFi mrežu i pažljivo je ponovo upišite.
2. Držite svoj pametni telefon blizu uređaja i internetskog modema dok se ne završi postupak povezivanja.
3. Uređaj se ne može povezati na javne mreže kao što su mreže dostupne u hotelima.
4. Android telefon: Skočni prozor se može pojaviti prilikom povezivanja na uređaj. Tokom postupka povezivanja, aplikacija će se automatski povezati s robotom. Važno je da ostanete povezani na ovu novu mrežu.
U zavisnosti od vašeg telefona, slijedi nekoliko primjera problema na koje možete naići:
• Ako se u skočnom prozoru navodi da ćete promijeniti mrežu jer nema internetske veze na onoj na kojoj ste povezani, odbijte ovu poruku.
• Ako se u skočnom prozoru od vas traži da ostanete na mreži bez interneta, prihvatite.
• Ako se u skočnom prozoru navodi da mreža nema interneta, ali ne predlaže promjenu mreža, nemojte ništa uraditi.
Nakon nekoliko neuspješnih pokušaja:
• Ponovo pokrenite Wi-Fi modem.
• Isključite i ponovo uključite uređaj pomoću prekidača ispod kante za prašinu.
• Prilikom povezivanja na oblak, da uspješno uparite uređaj potrebna je internetska veza. Da biste to učinili, aktivirajte prijenos mobilnih podataka ili se automatski povežite na kućnu mrežu.
• Vodite računa da su datum i vrijeme na telefonu tačni. Svako odstupanje će spriječiti povezivanje.
Nakon nekoliko neuspješnih pokušaja:
• Ponovo pokrenite Wi-Fi modem.
• Isključite i ponovo uključite uređaj pomoću prekidača ispod kante za prašinu.
Nakon nekoliko neuspješnih pokušaja resetujte uređaj:
Pritisnite dugme "Start/Pause" (Start/Pauza) na 20 sekundi.
Glasovni pomoćnik Google
• Niste unijeli ispravnu adresu e-pošte za račun. Potvrdite.
• Niste unijeli ispravnu lozinku za račun. Da biste resetovali sistem, zatražite privremenu lozinku putem e-pošte, a zatim promijenite lozinku u meniju aplikacije.
Idite u "Settings" (Postavke) na vašem pametnom telefonu, odaberite "Notifications" (Obavještenja) i omogućite obavještenja za aplikaciju "Rowenta Robots".
• "No-go zone" (Zabranjena zona) je ograničeno područje kojem je robotu zabranjen pristup.
• "Cleaning zone" (Zona čišćenja) je definisano područje koje robot smije čistiti (npr. dječji prostor za igru ili ispod kauča).
Možete kreirati koliko god zona želite na mapi.
Takođe možete otići u "Settings" (Postavke) vaše aplikacije > "My maps" (Moje mape) > "Add a map" (Dodaj mapu). Robot će započeti s istraživanjem područja kako bi kreirao novu mapu. U zavisnosti od površine, istraživanje može potrajati nekoliko minuta. Pričekajte dok se istraživanje ne završi. Zatim izaberite naziv nove mape i potvrdite ga.
To mjesto mora biti oslobođeno svih prepreka (uključujući tepihe). Ostavite najmanje 1,5m praznog prostora sa lijeve i sa desne strane i 2m ispred baze. Ukoliko ste bazu stavili u ugao ili ju je teško pronaći, robot usisivač neće moći doći do nje.
Stavite kabal za napajanje baze pored zida.
Za više informacija, pogledajte upute za upotrebu.
Ipak, mogu se javiti situacije u kojima senzori nisu dovoljno efikasni. Na primjer, zakrivljena stubišta, prostirke pored stepenica, klizave površine i prepreke mogu uticati na rad senzora.
• "Permanent map" (Trajna mapa) (za personalizaciju čišćenja po prostoriji)
• "No-go zones" (Zabranjene zone) (za definisanje zone u koju robot ne smije ići)
• "Spot" (Na mjestu) (za čišćenje određenog područja)
Ako robot započne čišćenje sa priključne stanice, na priključnu stanicu će se i vratiti.
Ako nećete koristiti robota duže vremena, napunite bateriju do kraja i izvadite je iz robota (provjerite da li je robot isključen kada budete vadili bateriju). Odložite ih na hladnom i suhom mjestu. Punite bateriju svaka tri mjeseca.
• Sivi brisač je standardi brisač za uobičajenu upotrebu.
• Plavi brisač je brisač za životinje, ima grublju strukturu za bolje uklanjanje mrlja od kućnih ljubimaca.
• Zeleni brisač je antialergijski brisač za bolje uklanjanje sitnih čestica.
Sivi i plavi brisač se moraju navlažiti prije postavljanja na nosač, za razliku od zelenog brisača koji se koristi bez vode.
Da biste izbjegli ove osjetljive zone, možete oko njih kreirati zonu zabranjenu za brisanje: robot neće tamo ići kada je postavljen rezervoar za vodu.
Uklonite kutiju za prašinu, filter i glavnu četku.
Ostavite ih da se potpuno osuše prije nego što ih vratite.
Više informacija potražite u korisničkom priručniku.
Više informacija potražite u korisničkom priručniku.
Isključite robota prije čišćenja senzora i terminala za punjenje.
Za neke dijelove možete koristiti vodu, dok za ostale možete koristiti samo suhu krpu. Više informacija potražite u korisničkom priručniku.
Da li je spremnik za prašinu pun.
Koliko su filteri čisti.
Da li postoji neki predmet ili otpadak koji može da ometa otvor za usisivanje ispod robot usisivača.
• Ako robot nije krenuo sa svoje priključne stanice, neće joj se ni vratiti. U tom slučaju, robot se vraća na početno mjesto.
• Ako je robot usisavao u Spot načinu rada, on će se vratiti na početno mjesto.
• Ako se robot podigne i spusti na pod, pokušat će se premjestiti. Ako to nije moguće, robot se vraća na početno mjesto.
• Stanica za punjenje ne smije biti postavljena na tepih.
• Stanica za punjenje ne smije biti izložena suncu niti se držati blizu izvora toplote.
• Slobodni prostor s bočne strane i ispred stanice za punjenje je u skladu s uputstvima u korisničkom priručniku.
• Utikač je pravilno povezan sa stanicom za punjenje.
• Kabal punjača je povezan na napajanje električnom strujom.
• Nema prepreka u blizini stanice za punjenje.
• Terminali stanice za punjenje se ne nalaze u blizini predmeta.
• Stanica za punjenje je aktivirana (LED lampica je zelena).
Ako robot još uvijek ne može naći stanicu za punjenje nakon što ste provjerili ove elemente, obratite se ovlaštenom servisu za popravku usisivača.
• Isključite i uključite glavni prekidač.
• Isključite kabal i ponovo ga uključite u stanicu za punjenje.
• Provjerite da li su terminali za punjenje i prozora senzori začepljeni, a zatim obrišite aparat i stanicu za punjenje suhom krpom. Ne zaboravite isključiti glavni prekidač i robota prije pažljivog sušenja.
• Provjerite da li u blizini stanice za punjenje ima prepreka poput reflektirajućih predmeta, stolica itd.
Ako i nakon ovih koraka automatsko punjenje i dalje ne radi ispravno, obratite se ovlaštenoj kompaniji za popravke usisivača.
Oprez: koristite samo za tu upotrebu predviđeni punjač.
• Ako je prekidač ispod robota ispravno podešen na "ON".
• Ako je displej upaljen. Ako ne, napunite robota na baznoj stanici.
• Ispod točkića nema predmeta koji prave smetnju.
• Robot nije blokiran zbog razlike u nivou poda.
• Nije prikazana poruka o grešci. (pogledajte odjeljak za rješavanje problema i kodove za prijavljene greške u korisničkom priručniku)
• Provjerite ima li prepreka unutar 10 cm od stubišta/praznog prostora.
• Obrišite prozore senzora suhom krpom.
Ako se i nakon ovih koraka problem ponovo javi, obratite se ovlaštenoj kompaniji za popravke usisivača.
Ako je četka oštećena, zamijenite je novom.
Više informacija o opisu greške i rješenju problema potražite u korisničkom priručniku.
• Provjerite da li je usisni kanal blokiran.
• Provjerite je li spremnik za prašinu dobro postavljen.
• Ispraznite spremnik za prašinu ako je napunjen.
• Izvadite središnju četku i očistite je.
• Provjerite je li filter zasićen.
Ako se i nakon ovih koraka problem ponovo javi, obratite se ovlaštenoj kompaniji za popravke usisivača.
Moguće su dvije situacije:
Četka se zaglavila: robot je pokušava osposobiti i zaustavlja usisavanje i rad četke.
Robot će pokušati osposobiti četku: ako ne uspije, isključit će se i morate je očistiti ručno.
Ako se četka zaglavi u gustom tepihu zbog dugačkih i/ili debelih vlakana ili robot već duže vrijeme usisava tepih, četka će se prestati okretati i robot će nastaviti usisavati bez nje.
Više informacija o kodovima za prijavljene greške i rješenju problema potražite u korisničkom priručniku.
Kod nekih pametnih telefona, nakon povezivanja na Wi-Fi proizvoda, možete dobiti poruku koja će od vas tražiti da potvrdite da želite ostati na ovoj mreži koja nema internetsku vezu. Morate odgovoriti da se ionako želite povezati s ovom mrežom kako bi povezivanje bilo uspješno.
Ako nije, isključite i ponovo uključite robota pritiskom na "ON/OFF" prekidač ispod kante za prašinu dok je on unutar dometa vaše bežične mreže
Ako lampica za Wi-FI i dalje treperi, to može biti iz nekoliko razloga:
• Možda je robot isključen ili nema dovoljno napajanja preko baterije.
• Robot je izvan dometa vaše Wi-Fi mreže.
• Promijenili ste lozinku za vašu Wi-Fi mrežu. • Robot stoga više nije povezan s vašom Wi-Fi mrežom. Morate ponovo pokrenuti robota i zatim ga ponovo povezati s mrežom.
Da biste ponovo pokrenuli robota, držite pritisnuto dugme "Start/Pause" (Pokretanje/pauza) 20 sekundi. Zatim isključite i uključite robota pomoću prekidača ispod kante za prašinu.
• Interni softver robota nije se ispravno ažurirao. Slijedite detaljna uputstva iz aplikacije.
2. Wi-Fi lampica robota je uključena, ali aplikacija nije u mogućnosti da se poveže s mrežom.
Vaš pametni telefon nije povezan na internet (Wi-Fi ili 3G/4G mreža).
Robot se zatim može resetovati pritiskom na dugme "Start/Pause" (Start/Pauza) od 20 sekundi.
• Ako je prekidač ispod kante za prašinu ispravno podešen na "ON".
• Ako je displej upaljen. Ako ne, napunite robota na baznoj stanici.
Nakon završetka punjenja, usisivač će ponovo pokrenuti postupak čišćenja.
Ako to ne dozvolite, vaš pametni telefon neće moći pronaći proizvod i nastaviti uparivanje.
Ove informacije se neće koristiti ili pohranjivati.
Možete aktivirati različite načine rada i putem mobilne aplikacije.
• Pritisnite dugme "Start/Pause" (Pokretanje/pauza) i držite ga 20 sekundi.
• Otvorite aplikaciju Robots (Roboti).
• Kliknite na postavke.
• Kliknite na naziv robota, a zatim na "Delete the product" (Izbriši proizvod).