Uputstva za upotrebu i često postavljana pitanja X-Plorer Serie 40 - RR7245WH
With the Rowenta X-Plorer Serie 40 robot vacuum cleaner, clean your home and tackle dust allergens without lifting a finger! Its Aqua Force system mops your floor while vacuuming, a true 2-in-1 action that ensures visibly perfect results! Its high performance filter ensures 99,9 % of dust containment. At the same time, its navigation system, Smart Exploration 2.0, covers your whole home with outstanding accuracy. Plus, it's highly intuitive and easy to use: simply connect to the app and command your robot from anywhere, at any time. It's even compatible with voice-activated assistants, for true chore delegation!
Referenca : RR7245WH
Voir les documents liés
Uputstva i priručnici
Voir les questions les plus fréquentes
Često postavljana pitanja
Svoj proizvod možete povezati s bilo kojom Wi-Fi mrežom vrste WPA i WPA2 na frekvencijskom pojasu od 2,4 GHz.
Ako vaša Wi-Fi mreža nije vidljiva na proizvodu, možda na vašem prijemniku nije omogućena Wi-Fi mreža frekvencije od 2,4 GHz.
Većina prijemnika omogućuje aktivaciju toga. Uputstvo za to potražite u najčešćim pitanjima operatera.
Upozorenje:
Vaš proizvod se ne može povezati s Wi-Fi mrežom frekvencije od 5 GHz.
Wi-Fi mreža čija lozinka sadrži posebne znakove neće funkcionirati jednako dobro kao otvorena Wi-Fi mreža (ona za koju nije potrebna lozinka).
Ako mreža i dalje nije vidljiva, možda nije kompatibilna s vašim uređajem. Konkretno govoreći, mreže od 5 GHz nisu podržane. Pogledajte spisak kompatibilnosti.
Zatim odaberite svoju Wi-Fi mrežu i unesite lozinku.
- Uparivanje je uspjelo, ali uređaj nije povezan: ako vidite u aplikaciji da uređaj nije povezan, zatvorite i ponovo otvorite aplikaciju.
Ako nakon toga još uvijek ne vidite uređaj,
- za proizvode Explorer Serie 40: odmaknite robota od priključne stanice i pritisnite dugme u trajanju od 3 sekunde. Ako želite napraviti drugo povezivanje s drugim telefonom, morate pritisnuti dugme nekoliko puta dok ne zatreperi narandžasto.
- za proizvode Explorer Serie 60: ponovo pokrenite robota pomoću prekidača koji se nalazi pored spremnika za prašinu.
- za proizvode Explorer Serie 80: ponovo pokrenite robota pomoću prekidača koji se nalazi ispod robota. - Wi-Fi veza: provjerite lozinku za Wi-Fi mrežu i pažljivo je ukucajte.
- Držite svoj pametni telefon blizu uređaja i modema dok se ne završi postupak uparivanja.
- Pristupna tačka za Android: pobrinite se, kad se pojavi potvrdna poruka, da telefon ostane povezan s uređajem. Ova poruka može se pojaviti dvaput tokom postupka uparivanja.
- Pristupna tačka za iOS: nakon nekoliko pokušaja ponovo pokrenite svoj pametni telefon.
- Pristupna tačka za iOS: tokom povezivanja s uređajem, pojavit će se iskočni prozor u kojem će vam biti ponuđeno da se povežete na mrežu "SEB_ACCESS_POINT". Pritisnite "Join" (Pridruži se).
- Pristupna tačka: kada aktivirate pristupnu tačku,
- za proizvode Explorer Serie 40: da li LED lampica svijetli narandžasto i dvaput se čuje zvučni signal?
- za proizvode Explorer Serie 60: da li lampica za Wi-Fi treperi uz zvučni signal?
- za proizvode Explorer Serie 80: da li lampica za Wi-Fi treperi?
Ako ne treperi, pokušajte ponovo. - Pristupna tačka za Android: nakon nekoliko pokušaja uklonite mrežu "SEB_AccessPoint" u postavkama svog pametnog telefona ako je vidite.
- Pristupna tačka za Android: neki pametni telefoni u postavkama za Wi-Fi imaju opciju za izbjegavanje povezivanja na Wi-Fi mrežu koja nema internetsku vezu.
Kod uparivanja, deaktivirajte ovu mogućnost kako bi pametni telefon dozvolio povezivanje s uređajem. Ova opcija postoji na pametnim telefonima Xiaomi kod modela poput Pocophone F1 i Redmi note 8. - Internetska veza: vodite računa o tome da uređaj koji planirate upariti ne treba proxy.
- Android: morate dozvoliti određivanje geolokacije.
- Internetska veza: provjerite jeste li za povezivanje uređaja u postavkama Wi-Fi mreže odabrali mrežu frekvencije 2,4 GHz, a ne 5 GHz.
- Povezivanje na oblak: provjerite da li je automatsko ponovno povezivanje s kućnom Wi-Fi mrežom ispravno.
- Povezivanje na oblak: aktivirajte mobilne podatke na svom pametnom telefonu.
- Nakon nekoliko pokušaja: ponovo pokrenite Wi-Fi modem.
- Nakon nekoliko pokušaja: iskopčajte proizvod iz utičnice, sačekajte 20 sekundi, a zatim ga ponovo ukopčajte.
Ako problem i dalje postoji, resetujte uređaj (vraćanje na fabričke postavke).
1. Provjerite lozinku za WiFi mrežu i pažljivo je ponovo upišite.
2. Držite svoj pametni telefon blizu uređaja i internetskog modema dok se ne završi postupak povezivanja.
3. Uređaj se ne može povezati na javne mreže kao što su mreže dostupne u hotelima.
4. Android telefon: Skočni prozor se može pojaviti prilikom povezivanja na uređaj. Tokom postupka povezivanja, aplikacija će se automatski povezati s robotom. Važno je da ostanete povezani na ovu novu mrežu.
U zavisnosti od vašeg telefona, slijedi nekoliko primjera problema na koje možete naići:
• Ako se u skočnom prozoru navodi da ćete promijeniti mrežu jer nema internetske veze na onoj na kojoj ste povezani, odbijte ovu poruku.
• Ako se u skočnom prozoru od vas traži da ostanete na mreži bez interneta, prihvatite.
• Ako se u skočnom prozoru navodi da mreža nema interneta, ali ne predlaže promjenu mreža, nemojte ništa uraditi.
Nakon nekoliko neuspješnih pokušaja:
• Ponovo pokrenite Wi-Fi modem.
• Isključite uređaj tako što ćete dugme za pokretanje držati pritisnuto na 3 sekunde kad je uređaj odvojen od baze, a zatim ga ponovo uključite.
Pritisnite dugme za pokretanje na 5 sekundi te provjerite da li lampica treperi narandžasto.
Ako ne treperi, isključite i ponovo uključite uređaj prije nego što pokušate ponovo.
Ako se greška nastavi, razlog može biti neispravna upotreba telefona:
Android telefon:
Tokom postupka povezivanja, aplikacija će se automatski povezati s robotom. Važno je da ostanete povezani na ovu novu mrežu.
U zavisnosti od telefona, različiti skočni prozori se mogu pojavljivati tokom povezivanja:
• Ako se u skočnom prozoru navodi da ćete promijeniti mrežu jer nema internetske veze na onoj na kojoj ste povezani, odbijte ovu poruku.
• Ako se u skočnom prozoru od vas traži da ostanete na mreži bez interneta, prihvatite.
• Ako se u skočnom prozoru navodi da mreža nema interneta, ali ne predlaže promjenu mreža, nemojte ništa uraditi.
iPhone:
Tokom povezivanja s uređajem, pojavit će se skočni prozor u kojem će se tražiti da se povežete na mrežu "SEB_ACCESS_POINT". Prihvatite klikom na „Join” (Pridruži se).
Ako ne uspijete provesti ovaj korak nekoliko puta, ponovo pokrenite telefon i pokušajte ponovo.
• Prilikom povezivanja na oblak, da uspješno uparite uređaj potrebna je internetska veza. Da biste to učinili, aktivirajte prijenos mobilnih podataka ili se automatski povežite na kućnu mrežu.
• Vodite računa da su datum i vrijeme na telefonu tačni. Svako odstupanje će spriječiti povezivanje.
Nakon nekoliko neuspješnih pokušaja:
• Ponovo pokrenite Wi-Fi modem.
• Isključite uređaj tako što ćete dugme za pokretanje držati pritisnuto na 3 sekunde kad je uređaj odvojen od baze, a zatim ga ponovo uključite.
Nakon nekoliko neuspješnih pokušaja resetujte uređaj pomoću sljedećih koraka:
• Odvojite robot od njegove baze.
• Isključite ga tako što ćete držati dugme za pokretanje pritisnuto na 3 sekunde.
• Nakon što isključite robota, držite dugme za pokretanje pritisnuto na 20 sekundi. Robot će se oglasiti dvaput zvučnim signalom što ukazuje da je uspješno resetovan.
• Zatim isključite robota pritiskom na dugme za pokretanje na 3 sekunde.
Telefoni s ovim problemom su oni s MIUI sistemom (npr. Redmi i Pocophone modeli).
U tom slučaju probajte sljedeće:
• Settings (Postavke) > Applications (Aplikacije) > Manage applications (Upravljanje aplikacijama) > Rowenta Robots > Other permissions (Druge dozvole). Na ovoj stranici prihvatite dozvolu za „Change Wi-Fi connectivity” (Promjena povezivanja na WiFi).
• Settings (Postavke) > Wi-Fi (WiFi) > Additional settings (Dodatne postavke) > Wi-Fi Assistant (WiFi asistent). Na ovoj stranici deaktivirajte dostupne opcije.
• Niste unijeli ispravnu adresu e-pošte za račun. Potvrdite.
• Niste unijeli ispravnu lozinku za račun. Da biste resetovali sistem, zatražite privremenu lozinku putem e-pošte, a zatim promijenite lozinku u meniju aplikacije.
To mjesto mora biti oslobođeno svih prepreka (uključujući tepihe). Ostavite najmanje 1,5m praznog prostora sa lijeve i sa desne strane i 2m ispred baze. Ukoliko ste bazu stavili u ugao ili ju je teško pronaći, robot usisivač neće moći doći do nje.
Stavite kabal za napajanje baze pored zida.
Za više informacija, pogledajte upute za upotrebu.
Ipak, mogu se javiti situacije u kojima senzori nisu dovoljno efikasni. Na primjer, zakrivljena stubišta, prostirke pored stepenica, klizave površine i prepreke mogu uticati na rad senzora.
• "Auto" (Automatski)
• "Auto-Express" (Auto-ekspresni) (sesija čišćenja u trajanju od 30 minuta nakon koje se robot vraća do priključne stanice)
• "Wall follow" (Prati zid) (način koji omogućava temeljito čišćenje dužinom zidova i u ćoškovima)
Za nastavak sesije čišćenja ponovo pritisnite dugme za uključivanje/isključivanje.
Ako robota ne planirate koristiti duže vrijeme, možete ga odložiti van priključne stanice na hladnom i suhom mjestu. Provjerite da li je robot isključen i da li je baterija potpuno napunjena. Punite bateriju svaka tri mjeseca.
Uklonite kutiju za prašinu, filter i glavnu četku.
Ostavite ih da se potpuno osuše prije nego što ih vratite.
Više informacija potražite u korisničkom priručniku.
Više informacija potražite u korisničkom priručniku.
Isključite robota prije čišćenja senzora i terminala za punjenje.
Za neke dijelove možete koristiti vodu, dok za ostale možete koristiti samo suhu krpu. Više informacija potražite u korisničkom priručniku.
Da li je spremnik za prašinu pun.
Koliko su filteri čisti.
Da li postoji neki predmet ili otpadak koji može da ometa otvor za usisivanje ispod robot usisivača.
• Ako robot nije krenuo sa svoje priključne stanice, neće joj se ni vratiti. U tom slučaju, robot se vraća na početno mjesto.
• Ako je robot usisavao u Spot načinu rada, on će se vratiti na početno mjesto.
• Ako se robot podigne i spusti na pod, pokušat će se premjestiti. Ako to nije moguće, robot se vraća na početno mjesto.
• Isključite i uključite glavni prekidač.
• Isključite kabal i ponovo ga uključite u stanicu za punjenje.
• Provjerite da li su terminali za punjenje i prozora senzori začepljeni, a zatim obrišite aparat i stanicu za punjenje suhom krpom. Ne zaboravite isključiti glavni prekidač i robota prije pažljivog sušenja.
• Provjerite da li u blizini stanice za punjenje ima prepreka poput reflektirajućih predmeta, stolica itd.
Ako i nakon ovih koraka automatsko punjenje i dalje ne radi ispravno, obratite se ovlaštenoj kompaniji za popravke usisivača.
Oprez: koristite samo za tu upotrebu predviđeni punjač.
• Ako je prekidač ispod robota ispravno podešen na "ON".
• Ako je displej upaljen. Ako ne, napunite robota na baznoj stanici.
• Ispod točkića nema predmeta koji prave smetnju.
• Robot nije blokiran zbog razlike u nivou poda.
• Nije prikazana poruka o grešci. (pogledajte odjeljak za rješavanje problema i kodove za prijavljene greške u korisničkom priručniku)
• Provjerite ima li prepreka unutar 10 cm od stubišta/praznog prostora.
• Obrišite prozore senzora suhom krpom.
Ako se i nakon ovih koraka problem ponovo javi, obratite se ovlaštenoj kompaniji za popravke usisivača.
Ako je četka oštećena, zamijenite je novom.
Više informacija o opisu greške i rješenju problema potražite u korisničkom priručniku.
• Provjerite da li je usisni kanal blokiran.
• Provjerite je li spremnik za prašinu dobro postavljen.
• Ispraznite spremnik za prašinu ako je napunjen.
• Izvadite središnju četku i očistite je.
• Provjerite je li filter zasićen.
Ako se i nakon ovih koraka problem ponovo javi, obratite se ovlaštenoj kompaniji za popravke usisivača.
Moguće su dvije situacije:
Četka se zaglavila: robot je pokušava osposobiti i zaustavlja usisavanje i rad četke.
Robot će pokušati osposobiti četku: ako ne uspije, isključit će se i morate je očistiti ručno.
Ako se četka zaglavi u gustom tepihu zbog dugačkih i/ili debelih vlakana ili robot već duže vrijeme usisava tepih, četka će se prestati okretati i robot će nastaviti usisavati bez nje.
Više informacija o kodovima za prijavljene greške i rješenju problema potražite u korisničkom priručniku.
• Baza za punjenje ne smije biti na tepihu.
• Baza za punjenje ne smije biti izložena suncu niti biti blizu izvora toplote.
• Slobodni prostor s bočne strane i ispred baze za punjenje je u skladu s uputstvima u korisničkom priručniku. Ako nije, pomaknite bazu za punjenje ili predmete koji smetaju.
• Da li je okrugli utikač pravilno povezan sa bazom za punjenje? Ako nije, priključite okrugli utikač punjača u stanicu za punjenje.
• Da li je kabal punjača povezan na napajanje električnom strujom? Ako nije, povežite punjač na napajanje električnom strujom.
• Da li se baza za punjenje nalazi u blizini nekog predmeta? Ako jeste, udaljite predmete od baze za punjenje.
• Da li se terminali baze za punjenje nalaze u blizini nekog predmeta? Ako jesu, udaljite sve predmete od terminala baze za punjenje.
• Da li je baza za punjenje deaktivirana (crvena led lampica za napajanje „power“)? Ako jeste, aktivirajte bazu za punjenje tako što ćete je povezati na napajanje električnom strujom.
• Ako postoji virtuelna barijera, da li je udaljena od baze za punjenje (više od 3 m)? Ako je virtuelna barijera instalirana u blizini baze, signal virtuelne barijere blokira bazu za punjenje i robot se neće moći vratiti na to mjesto.
Ako robot još uvijek ne može naći bazu za punjenje nakon što ste provjerili ove elemente, provjeru mora izvršiti ovlašteni servis za popravku usisivača.
Ako robot treperi crveno, znači da više nije povezan s vašim prijemnikom interneta. Provjerite internetsku vezu svog prijemnika. Ako je veza uspostavljena, ponovo pokrenite robota pritiskom na dugme u trajanju od 3 sekunde da ga isključite, a zatim pritisnite dugme u trajanju od 3 sekunde da ga uključite. Zatim sačekajte dvije minute da se proizvod poveže.
Ako se nakon dvije minute robot ne poveže, možete ponoviti postupak konfiguracije tako što ćete:
• resetovati robota: isključite robota pritiskom na glavno dugme u trajanju od tri sekunde. Zatim pritisnite glavno dugme dok ne čujete dvostruki zvučni signal.
• obrisati proizvod iz aplikacije da napravite drugo uparivanje: idite u postavke i pritisnite "Delete product" (Obriši proizvod) u detaljima robota.
Ako robot treperi zeleno, znači da je sada povezan.
Robot se zatim može resetovati pritiskom na glavno dugme u trajanju od 20 sekundi dok je robot isključen. Ako je postupak uspješno izveden, začut će se dvostruki zvučni signal.
Kod nekih pametnih telefona, nakon povezivanja na Wi-Fi proizvoda, možete dobiti poruku koja će od vas tražiti da potvrdite da želite ostati na ovoj mreži koja nema internetsku vezu. Morate odgovoriti da se ionako želite povezati s ovom mrežom kako bi povezivanje bilo uspješno.
Nakon završetka punjenja, usisivač će ponovo pokrenuti postupak čišćenja.
Ako to ne dozvolite, vaš pametni telefon neće moći pronaći proizvod i nastaviti uparivanje.
Ove informacije se neće koristiti ili pohranjivati.
• Pritisnite dugme za uključivanje/isključivanje i držite ga 20 sekundi.
• Otvorite aplikaciju Robots (Roboti).
• Kliknite na postavke.
• Kliknite na naziv robota, a zatim na "Delete the product" (Izbriši proizvod).