ROWENTA X-Plorer Serie 130 Ai RR9065WH

X-Plorer Serie 130 Ai RR9065WH
Najtanji laserski robot usisivač, ikada*

Otkrijte zadovoljstvo i lakoću čišćenja po vašoj mjeri – sve u veoma tankom dizajnu za svaki centimetar vašeg doma. Samo 8cm visok, Rowenta X-PLORER Serie 130 AI robot usisivač vam omogućava automatsko čišćenje gdje god vam je potrebno. Osjetite najbolje sa obje strane, Rowenta tehnologija poslednje generacije upakovana u veoma kompaktan oblik. Laserska navigacija visoke tehnologije vam osigurava metodičko čišćenje, dok permanentno mapiranje i vještačka inteligencija donose izuzetno personalizirano iskustvo. 

Referenca : RR9065WH

Prednostiproizvoda

Jednostavno automatsko čišćenje sa najtanjim laserskim robot usisivačem ikada

Omogućava optimalnu pokrivenost površina zahvaljujući veoma tankom obliku, Rowenta X-PLORER Serie 130AI robot usisivač je rješenje za čišćenje koje mijenja pravila, a pokreće ga najsavremenija tehnologija.

Ovaj automatski usisivač koji stiže svuda, omogućava najsavremenije čišćenje na jednostavan način: laserska navigacija, permanentno mapiranje, samoučeća vještačka inteligencija za personalizirano iskustvo čišćenja i još toga.

Sve ovo, uz 4-u-1 akciju čišćenja koja ostavlja vaš dom savršenim.

Karakteristike - Poređenje

Učinkovitost čišćenja
Tehnologija Rotirajuća centralna četka  
Vrsta četke Elektro četka  
Bočna četka 2  
Motorizacija Motor bez četke  
Nivo snage 4  
Vaše navike Automatsko čišćenje bez napora  
Efikasnost usisavanja 2000 Pa < Odlična < 4000 Pa  
Brisanje podova Standardno  
Navigacija
Usisavanje više prostorija    
Upravljanje preprekama Good (Low obstacle detection >8cm)  
Virtuelni zidovi Da: zahvaljujući aplikaciji  
Vrsta navigacije Best-in-class (laser or laser+camera)  
Mapiranje doma u app Upravljanje prostorijama i izvještaj o čišćenju  
Mogućnost prolaska ispod niskog namještaja Najbolji u klasi  
Konekcija
Zakazivanje čišćenja    
WIFI povezivost: (App Rowenta roboti I glasovni asistent)    
Raspored
Izbor prostorija za čišćenje Da (prilagođeno čišćenje)  
AUTONOMIJA
Vrsta baterije Litijumski joni  
Autonomija
Vrijeme rada (min. položaj) 120 min  
Vrsta punjenja Baza  
Samopunjenje    
Napuni i kreni    

Uputstva i priručnici

Često postavljana pitanja

Aplikacija za robote namijenjena je isključivo pametnim telefonima.
Ako vaša mreža nije vidljiva na spisku dostupnih mreža, približite uređaj prijemniku za internet.
Ako mreža i dalje nije vidljiva, možda nije kompatibilna s vašim uređajem. Konkretno govoreći, mreže od 5 GHz nisu podržane. Pogledajte spisak kompatibilnosti.
Možete otići na postavke pametnog telefona i provjerite je li vaš pametni telefon povezan s kućnom Wi-Fi mrežom. Vaša kućna Wi-Fi mreža mora imati internetsku vezu.
Neki Xiaomi mogu imati problema prilikom povezivanja. Može se pojaviti neuobičajeno veliki broj skočnih prozora.
Telefoni s ovim problemom su oni s MIUI sistemom (npr. Redmi i Pocophone modeli).

U tom slučaju probajte sljedeće:
Settings (Postavke) > Applications (Aplikacije) > Manage applications (Upravljanje aplikacijama) > Rowenta Robots > Other permissions (Druge dozvole). Na ovoj stranici prihvatite dozvolu za „Change Wi-Fi connectivity” (Promjena povezivanja na WiFi).
Settings (Postavke) > Wi-Fi (WiFi) > Additional settings (Dodatne postavke) > Wi-Fi Assistant (WiFi asistent). Na ovoj stranici deaktivirajte dostupne opcije.
Ako vam se nakon nekoliko neuspješnih pokušaja opet prikaže greška:
Pritisnite dugmad "Home" (Početak) i "Start/Pause" (Pokretanje/pauza) na uređaju na 5 sekundi te provjerite da li lampica Wi-Fi mreže brzo treperi.
Ako ne treperi, isključite i ponovo uključite uređaj pomoću prekidača ispod kante za prašinu.


Ako se greška nastavi, razlog može biti neispravna upotreba telefona:

Android telefon:
Tokom postupka povezivanja, aplikacija će se automatski povezati s robotom. Važno je da ostanete povezani na ovu novu mrežu.
U zavisnosti od telefona, različiti skočni prozori se mogu pojavljivati tokom povezivanja:
• Ako se u skočnom prozoru navodi da ćete promijeniti mrežu jer nema internetske veze na onoj na kojoj ste povezani, odbijte ovu poruku.
• Ako se u skočnom prozoru od vas traži da ostanete na mreži bez interneta, prihvatite.
• Ako se u skočnom prozoru navodi da mreža nema interneta, ali ne predlaže promjenu mreža, nemojte ništa uraditi.

iPhone:
Tokom povezivanja s uređajem, pojavit će se skočni prozor u kojem će se tražiti da se povežete na mrežu "SEB_ACCESS_POINT". Prihvatite klikom na „Join” (Pridruži se).
Ako ne uspijete provesti ovaj korak nekoliko puta, ponovo pokrenite telefon i pokušajte ponovo.
Nakon što ste upisali lozinku, naišli ste na grešku prilikom povezivanja na WiFi mrežu.

1. Provjerite lozinku za WiFi mrežu i pažljivo je ponovo upišite.
2. Držite svoj pametni telefon blizu uređaja i internetskog modema dok se ne završi postupak povezivanja.
3. Uređaj se ne može povezati na javne mreže kao što su mreže dostupne u hotelima.
4. Android telefon: Skočni prozor se može pojaviti prilikom povezivanja na uređaj. Tokom postupka povezivanja, aplikacija će se automatski povezati s robotom. Važno je da ostanete povezani na ovu novu mrežu.
U zavisnosti od vašeg telefona, slijedi nekoliko primjera problema na koje možete naići:
• Ako se u skočnom prozoru navodi da ćete promijeniti mrežu jer nema internetske veze na onoj na kojoj ste povezani, odbijte ovu poruku.
• Ako se u skočnom prozoru od vas traži da ostanete na mreži bez interneta, prihvatite.
• Ako se u skočnom prozoru navodi da mreža nema interneta, ali ne predlaže promjenu mreža, nemojte ništa uraditi.

Nakon nekoliko neuspješnih pokušaja:
• Ponovo pokrenite Wi-Fi modem.
• Isključite i ponovo uključite uređaj pomoću prekidača ispod kante za prašinu.
Nakon što ste upisali lozinku, naišli ste na grešku prilikom povezivanja na oblak.

• Prilikom povezivanja na oblak, da uspješno uparite uređaj potrebna je internetska veza. Da biste to učinili, aktivirajte prijenos mobilnih podataka ili se automatski povežite na kućnu mrežu.
• Vodite računa da su datum i vrijeme na telefonu tačni. Svako odstupanje će spriječiti povezivanje.

Nakon nekoliko neuspješnih pokušaja:
• Ponovo pokrenite Wi-Fi modem.
• Isključite i ponovo uključite uređaj pomoću prekidača ispod kante za prašinu.

Nakon nekoliko neuspješnih pokušaja resetujte uređaj:
Pritisnite dugme "Start/Pause" (Start/Pauza) na 20 sekundi.
Glasovni pomoćnik Alexa


Glasovni pomoćnik Google
Za to može postojati nekoliko razloga:
• Niste unijeli ispravnu adresu e-pošte za račun. Potvrdite.
• Niste unijeli ispravnu lozinku za račun. Da biste resetovali sistem, zatražite privremenu lozinku putem e-pošte, a zatim promijenite lozinku u meniju aplikacije.
To uopće nije obavezno, nego je samo opcija za korisnike.
Provjerite jesu li vam na pametnom telefonu dozvoljena obavještenja.
Idite u "Settings" (Postavke) na vašem pametnom telefonu, odaberite "Notifications" (Obavještenja) i omogućite obavještenja za aplikaciju "Rowenta Robots".
Prilikom uređivanja vaše mape koristite dugme "Zones" (Zone) za kreiranje i uređivanje dvije vrste zona:
• "No-go zone" (Zabranjena zona) je ograničeno područje kojem je robotu zabranjen pristup.
• "Cleaning zone" (Zona čišćenja) je definisano područje koje robot smije čistiti (npr. dječji prostor za igru ili ispod kauča).

Možete kreirati koliko god zona želite na mapi.
Na početnoj stranici aplikacije kliknite na naziv trenutne mape, a zatim pređite prstom nalijevo i kliknite na opciju "Add a map" (Dodaj mapu).

Takođe možete otići u "Settings" (Postavke) vaše aplikacije > "My maps" (Moje mape) > "Add a map" (Dodaj mapu). Robot će započeti s istraživanjem područja kako bi kreirao novu mapu. U zavisnosti od površine, istraživanje može potrajati nekoliko minuta. Pričekajte dok se istraživanje ne završi. Zatim izaberite naziv nove mape i potvrdite ga.
Idite u "Settings" (Postavke) vaše aplikacije > "My maps" (Moje mape), izaberite mapu koju želite izbrisati, odaberite ikonu kante u gornjem desnom uglu da izbrišete mapu.
Idite u "Settings" (Postavke) vaše aplikacije > "My maps" (Moje mape), izaberite jednu od mapa da pristupite alatima za uređivanje.
"Deep mode" (Dubinski način rada) je usluga aplikacije za modele S120 AI i S130 AI. Pomoću ove funkcije robot vrši intenzivno čišćenje tako što dva puta prelazi preko određenog područja.
AI usluge su funkcije osmišljene za poboljšanje korisničkog iskustva. Na osnovu korištenja i vaših željenih postavki, robot će moći ponuditi prijedloge za personalizirano čišćenje, planiranje rasporeda i zabranjene zone.
Aplikacija će vam predložiti čišćenje ili planiranje rasporeda na osnovu posljednje 3 sedmice.
Da biste kreirali omiljeni izbor u aplikaciji, idite na početnu stranicu, pređite nagore da otvorite kontrolnu ploču, kliknite na "Create a favorite" (Kreiraj omiljeni izbor), zatim ga po želji prilagodite.
Ne usisavajte mokre površine, bilo koju vrstu tečnosti,vruće materije (žar, cigarete), izuzetno sitne čestice (gips, cement,pepeo,itd),velike oštre dijelove (staklo), štetne proizvode (razrjeđivače, abrazivna sredstva,itd.), agresivne proizvode (kiseline, sredstva za čišćenje,itd), zapaljive i eksplozivne proizvode (na bazi alkohola ili ulja).
Bazu za punjenje stavite pored zida, na ravnu površinu gdje je robot jednostavno može naći.
To mjesto mora biti oslobođeno svih prepreka (uključujući tepihe). Ostavite najmanje 1,5m praznog prostora sa lijeve i sa desne strane i 2m ispred baze. Ukoliko ste bazu stavili u ugao ili ju je teško pronaći, robot usisivač neće moći doći do nje.
Stavite kabal za napajanje baze pored zida.
Za više informacija, pogledajte upute za upotrebu.
Baza za punjenje treba konstantno biti uključena u struju (automatska funkcija dopunjavanja neće biti omogućena ukoliko baza nije aktivirana).
Da, robot usisivač je opremljen senzorima za pad koji mogu prepoznati stepenice i prazan prostor.
Ipak, mogu se javiti situacije u kojima senzori nisu dovoljno efikasni. Na primjer, zakrivljena stubišta, prostirke pored stepenica, klizave površine i prepreke mogu uticati na rad senzora.
Prije pokretanja robot usisivača provjerite da li u prostoriji ima prepreka, kablova za napajanje, odjeće ili drugih potencijalno opasnih predmeta koji mogu prouzrokovati kvar aparata ili druge nesreće.
Da, robot se može puniti na stanici za punjenje čak i kada je glavni prekidač robota isključen.
Uvjerite se da je prekidač ispod robota ispravno postavljen na "ON".
Robot usisivač ima 3 načina kretanja:
• "Permanent map" (Trajna mapa) (za personalizaciju čišćenja po prostoriji)
• "No-go zones" (Zabranjene zone) (za definisanje zone u koju robot ne smije ići)
• "Spot" (Na mjestu) (za čišćenje određenog područja)
Da pošaljete robota nazad do priključne stanice pritisnite dugme "Home" (Početak) za punjenje na robotu.
Ako robot započne čišćenje sa priključne stanice, na priključnu stanicu će se i vratiti.
Uvijek držite robota usisivača na priključnoj stanici dok ga ne koristite.
Ako nećete koristiti robota duže vremena, napunite bateriju do kraja i izvadite je iz robota (provjerite da li je robot isključen kada budete vadili bateriju). Odložite ih na hladnom i suhom mjestu. Punite bateriju svaka tri mjeseca.
Postoje 3 različita brisača namijenjena za posebne primjene:
• Sivi brisač je standardi brisač za uobičajenu upotrebu.
• Plavi brisač je brisač za životinje, ima grublju strukturu za bolje uklanjanje mrlja od kućnih ljubimaca.
• Zeleni brisač je antialergijski brisač za bolje uklanjanje sitnih čestica.

Sivi i plavi brisač se moraju navlažiti prije postavljanja na nosač, za razliku od zelenog brisača koji se koristi bez vode.
Ne, robot se ne može puniti ako je isključen, zato obavezno uključite robota prije punjenja.
Ne preporučujemo korištenje brisača navlaženog vodom na osjetljivim podovima kao što su parket ili tepisi i prostirke.
Da biste izbjegli ove osjetljive zone, možete oko njih kreirati zonu zabranjenu za brisanje: robot neće tamo ići kada je postavljen rezervoar za vodu.
Ako se robot dva puta zaglavi na istom mjestu, predložit će zabranjenu zonu u krugu od 1 m².
Ne, rezervoar za vodu i navlaženi brisač se moraju postaviti neposredno prije čišćenja i ukloniti odmah nakon njega.
Odmah isključite robot usisivač.
Uklonite kutiju za prašinu, filter i glavnu četku.
Ostavite ih da se potpuno osuše prije nego što ih vratite.
Poslije svake upotrebe ispraznite spremnik za prašinu. Dihtunge spremnika za prašinu obrišite suhom krpom.
Preporučuje se čišćenje središnje četke najmanje jednom sedmično.
Više informacija potražite u korisničkom priručniku.
Preporučuje se čišćenje filtera najmanje jednom sedmično.
Više informacija potražite u korisničkom priručniku.
Potrebno je redovno čistiti lijeve, desne i prednje točkiće da biste uklonili zapetljane dlake i niti.
Preporučuje se brisanje senzora i terminala za punjenje (robota i baze za punjenje) čistom suhom krpom jednom sedmično.
Isključite robota prije čišćenja senzora i terminala za punjenje.
Nemojte koristiti deterdžente za čišćenje robota usisivača.
Za neke dijelove možete koristiti vodu, dok za ostale možete koristiti samo suhu krpu. Više informacija potražite u korisničkom priručniku.
Preporučuje se zamjena filtera za sitnu prašinu i pjenastog filtera svakih 6 mjeseci.
Bočne četke treba zamijeniti novim svakih 6 mjeseci.
Ne koristite aparat. Da biste izbjegli bilo kakvu opasnost, zamjenite punjač u ovlaštenom servisu.
Ne koristite aparat. Da biste izbjegli bilo kakvu opasnost ne dodirujte nastavke. Isključite bazu za punjenje i zamjenite je u ovlaštenom servisu.
Provjerite:
Da li je spremnik za prašinu pun.
Koliko su filteri čisti.
Da li postoji neki predmet ili otpadak koji može da ometa otvor za usisivanje ispod robot usisivača.
Za to može postojati nekoliko razloga:
• Ako robot nije krenuo sa svoje priključne stanice, neće joj se ni vratiti. U tom slučaju, robot se vraća na početno mjesto.
• Ako je robot usisavao u Spot načinu rada, on će se vratiti na početno mjesto.
• Ako se robot podigne i spusti na pod, pokušat će se premjestiti. Ako to nije moguće, robot se vraća na početno mjesto.
Provjerite sljedeće:
• Stanica za punjenje ne smije biti postavljena na tepih.
• Stanica za punjenje ne smije biti izložena suncu niti se držati blizu izvora toplote.
• Slobodni prostor s bočne strane i ispred stanice za punjenje je u skladu s uputstvima u korisničkom priručniku.
• Utikač je pravilno povezan sa stanicom za punjenje.
• Kabal punjača je povezan na napajanje električnom strujom.
• Nema prepreka u blizini stanice za punjenje.
• Terminali stanice za punjenje se ne nalaze u blizini predmeta.
• Stanica za punjenje je aktivirana (LED lampica je zelena).

Ako robot još uvijek ne može naći stanicu za punjenje nakon što ste provjerili ove elemente, obratite se ovlaštenom servisu za popravku usisivača.
Možete poduzeti sljedeće mjere:
• Isključite i uključite glavni prekidač.
• Isključite kabal i ponovo ga uključite u stanicu za punjenje.
• Provjerite da li su terminali za punjenje i prozora senzori začepljeni, a zatim obrišite aparat i stanicu za punjenje suhom krpom. Ne zaboravite isključiti glavni prekidač i robota prije pažljivog sušenja.
• Provjerite da li u blizini stanice za punjenje ima prepreka poput reflektirajućih predmeta, stolica itd.

Ako i nakon ovih koraka automatsko punjenje i dalje ne radi ispravno, obratite se ovlaštenoj kompaniji za popravke usisivača.
To je normalna pojava. Usisivač bez ikakve opasnosti može ostati spojen na priključnu stanicu.
Oprez: koristite samo za tu upotrebu predviđeni punjač.
Provjerite sljedeće:
• Ako je prekidač ispod robota ispravno podešen na "ON".
• Ako je displej upaljen. Ako ne, napunite robota na baznoj stanici.
Provjerite sljedeće:
• Ispod točkića nema predmeta koji prave smetnju.
• Robot nije blokiran zbog razlike u nivou poda.
• Nije prikazana poruka o grešci. (pogledajte odjeljak za rješavanje problema i kodove za prijavljene greške u korisničkom priručniku)
Možete poduzeti sljedeće mjere:
• Provjerite ima li prepreka unutar 10 cm od stubišta/praznog prostora.
• Obrišite prozore senzora suhom krpom.

Ako se i nakon ovih koraka problem ponovo javi, obratite se ovlaštenoj kompaniji za popravke usisivača.
Provjerite da nešto ne ometa rad četke. Očistite četku od zapletene kose i niti.
Ako je četka oštećena, zamijenite je novom.
Treperenje i zvučni signal upućuju na grešku.
Više informacija o opisu greške i rješenju problema potražite u korisničkom priručniku.
Možete poduzeti sljedeće mjere:
• Provjerite da li je usisni kanal blokiran.
• Provjerite je li spremnik za prašinu dobro postavljen.
• Ispraznite spremnik za prašinu ako je napunjen.
• Izvadite središnju četku i očistite je.
• Provjerite je li filter zasićen.

Ako se i nakon ovih koraka problem ponovo javi, obratite se ovlaštenoj kompaniji za popravke usisivača.
Sigurnosni mehanizam četke se aktivira kada robot prepozna problem.

Moguće su dvije situacije:
Četka se zaglavila: robot je pokušava osposobiti i zaustavlja usisavanje i rad četke.
Robot će pokušati osposobiti četku: ako ne uspije, isključit će se i morate je očistiti ručno.

Ako se četka zaglavi u gustom tepihu zbog dugačkih i/ili debelih vlakana ili robot već duže vrijeme usisava tepih, četka će se prestati okretati i robot će nastaviti usisavati bez nje.
Robot se može suočiti s problemima koji su predstavljeni kodovima za prijavljene greške.
Više informacija o kodovima za prijavljene greške i rješenju problema potražite u korisničkom priručniku.
Filter može biti pogrešno postavljen. Pokušajte pravilno postaviti filter u prostor na njegovom držaču.
Nakon što ste izvršili postupke za pokretanje aparata navedene u uputstvu za upotrebu, provjerite da li utičnica radi tako što ćete povezati neki drugi aparat. Ako još uvijek ne radi, nemojte rastavljati ili popravljati aparat samostalno i odnesite ga u ovlašteni servis.
To je normalna pojava, jer ste povezani s proizvodom koji nema internetsku vezu.
Kod nekih pametnih telefona, nakon povezivanja na Wi-Fi proizvoda, možete dobiti poruku koja će od vas tražiti da potvrdite da želite ostati na ovoj mreži koja nema internetsku vezu. Morate odgovoriti da se ionako želite povezati s ovom mrežom kako bi povezivanje bilo uspješno.
1. Provjerite je li robot ispravno povezan s vašom bežičnom mrežom (je li uključena Wi-Fi lampica na robotu).
Ako nije, isključite i ponovo uključite robota pritiskom na "ON/OFF" prekidač ispod kante za prašinu dok je on unutar dometa vaše bežične mreže

Ako lampica za Wi-FI i dalje treperi, to može biti iz nekoliko razloga:
• Možda je robot isključen ili nema dovoljno napajanja preko baterije.
• Robot je izvan dometa vaše Wi-Fi mreže.
• Promijenili ste lozinku za vašu Wi-Fi mrežu. • Robot stoga više nije povezan s vašom Wi-Fi mrežom. Morate ponovo pokrenuti robota i zatim ga ponovo povezati s mrežom.
Da biste ponovo pokrenuli robota, držite pritisnuto dugme "Start/Pause" (Pokretanje/pauza) 20 sekundi. Zatim isključite i uključite robota pomoću prekidača ispod kante za prašinu.
• Interni softver robota nije se ispravno ažurirao. Slijedite detaljna uputstva iz aplikacije.


2. Wi-Fi lampica robota je uključena, ali aplikacija nije u mogućnosti da se poveže s mrežom.
Vaš pametni telefon nije povezan na internet (Wi-Fi ili 3G/4G mreža).
Ponovo pokrenite robota pomoću prekidača koji se nalazi ispod kante za prašinu.
Prvo isključite robota pritiskom na njegovu glavnu tipku u trajanju od tri sekunde dok je robot uključen.
Robot se zatim može resetovati pritiskom na dugme "Start/Pause" (Start/Pauza) od 20 sekundi.
Provjerite sljedeće:
• Ako je prekidač ispod kante za prašinu ispravno podešen na "ON".
• Ako je displej upaljen. Ako ne, napunite robota na baznoj stanici.
Ne, aparat je dizajniran samo za unutrašnju upotrebu.
Da, senzorima robota usisivača nije potrebno svjetlo za obavljanje čišćenja.
Robot usisivač je efikasan na tvrdim podnim površinama, uključujući pločice, parket, laminat, vinil i tepihe debljine manje od 1,5 cm.
Da, preporučuje se korištenje robotskog usisivača za održavanje čistoće, ali još uvijek postoje površine na kojima robot ne radi jednako efikasno kao usisivači koji nisu robotski.
Da, možete zakazati pojedinačno čišćenje ili podesiti dnevnu funkciju čišćenja putem mobilne aplikacije.
Robot je ograničen na jedan program dnevno kako bi se osiguralo optimalno čišćenje svih pristupačnih prostorija.
Da. Robot će se prebaciti u stanje mirovanja kada se potpuno napuni.
Da, robot će se automatski vratiti do stanice za punjenje kada se baterija isprazni tokom čišćenja.
Nakon završetka punjenja, usisivač će ponovo pokrenuti postupak čišćenja.
To je zato što robot nije krenuo sa svoje priključne stanice: Budući da se robot vraća na polaznu tačku, vratit će se tamo gdje je započeo usisavanje u Spot načinu rada.
Vaš aparat sadrži vrijedne materijale koji se mogu obnoviti ili reciklirati. Odnesite ga u lokalni centar za prikupljanje otpada.
Ako mislite da jedan dio nedostaje, molimo, nazovite službu za korisnike i pomoći ćemo vam pronaći rješenje.
Molimo idite na odjeljak "Nastavci" internetske stranice da biste jednostavno našli sve što vam je potrebno za proizvod.
Za detaljnije informacije pogledajte dio Garancija na ovoj internetskoj stranici.
Za punjenje prazne baterije potrebno je 3 sati.
Svog robota možete dijeliti tako da svaka osoba preuzme Rowenta aplikaciju za robota i slijedi upute za povezivanje.
Kako bi pametni telefon prepoznao vaš Wi-Fi, aplikaciji je potrebno odobrenje za lokaciju kako to traži Google.
Ako to ne dozvolite, vaš pametni telefon neće moći pronaći proizvod i nastaviti uparivanje.
Ove informacije se neće koristiti ili pohranjivati.
Robot može raditi do 120 minuta prije nego što se baterija isprazni.
Robot usisivač ima 4 načina rada: Quiet, Eco, Standard i Boost.
Možete aktivirati različite načine rada i putem mobilne aplikacije.
Ako želite prodati robota, bilo bi dobro da izbrišete svoje podatke:
• Pritisnite dugme "Start/Pause" (Pokretanje/pauza) i držite ga 20 sekundi.
• Otvorite aplikaciju Robots (Roboti).
• Kliknite na postavke.
• Kliknite na naziv robota, a zatim na "Delete the product" (Izbriši proizvod).
Ako smatrate da ste otkrili manu u proizvodu, prijavite nam je tako što ćete pregledati naša Pravila otkrivanja mana.